היי לכולם

shay910

New member
היי לכולם

קודם כל אני חדש , ואני מצטער על השרשור החדש.. מקווה שתסלחו לי!:) מה שאני רוצה בעצם, זה לספר לכם על ספר מדהים . הספר המרתק. וזהו, רציתי לשאול, האם מישהו קרא? מה דעתכם? אופס,שחכתי באמת לכתוב.. שם הספר הוא "דור אחרון". מדבר על החברה שלנו, ועל איך אפשר להביא דברים לשינוי משמעותי, בצורה הגיונית, ובהתחשב בטעויות הגסות שהאנושות עשתה במהלך ההיסטוריה. מי שלא קרא יכול להוריד אותו פה: http://www.kab.co.il/bheb/content/view/full/297 מומלץ בחום, תיהנו!
 
למעלה