היי לכולם

ורד *

New member
היי לכולם

הייתי היום בבקורת בבי"ח מפני שאני מרגישה אי נוחות ומדי פעם גם כאבים באזור הפורט, הרופא אמר שזה כנראה בגלל הירידה במשקל אבל בכל זאת שלח אותי לצילום ושט וקיבה עם שתיית החומר המגעיל הזה-בריום. ירדתי כבר 21 ק"ג ולפי הטבלאות שלו הוא אמר לי שעלי להשיל עוד 15-20 ק"ג נוספים וההתקדמות של הירידה מתרחשת בדיוק כמו שכתוב בספרים.אני מקווה שגם הצילום יהיה כזה. יש לי קצת פרפרים בבטן מ"התמונה" הזאת. אבל הדבר הכי מדהים שניתקלתי בו בעת ההמתנה הארוכה (שעתיים) היתה אישה אחת שסיפרה שעד לפני 10 חודשים שקלה 270 !! ק"ג, והיום היא שוקלת 110 ק"ג. היא עברה ניתוח מעקף שבעקבותיו הורידה את העודפים ולפני חודש נאלצה לעבור גם ניתוח סילוק קפלי הבטן כי הקפלים הגיעו לה עד לברכיים ומנעו ממנה לעשות אפילו מספר צעדים, עליה להוריד עוד 30 ק"ג. אבל כבר היום היא נראית נהדר, כבר לא ילדה, מתקרבת לגיל 50 אבל ניראית עשר.היא סיפרה שכל חייה השתנו מהקצה אל הקצה. אפשר להבין. מדהים. ורד.
 

gal33

New member
ראשית, שיהיה בהצלחה, וכל הכבוד

על ההישג עד כה! שנית, אכן סיפור מדהים ומעודד. איזה כיף לשמוע על כזה דבר. אצל מי היא עברה את הניתוח? בהצלחה, גל
 

ורד *

New member
היי גל

הגב´ הנ"ל עברה את הניתוח בבי"ח מאיר,(נפתחה עכשיו מחלקה מיוחדת במרתף) ואת סלוק עודפי העור היא עברה אצל אותו מנתח שעשה לה את ניתוח המעקף בקיבה שגרם לירידה המרשימה שלה במשקל-דר. שוורץ-מנהל מרפאת השמנה ומחלקת טראומה.אגב שני הניתוחים מומנו ע"י הקופה. ורד.
 
עודפי עור

נדמה לי שבבית חולים מאיר מבצעים את הסרת עודפי העור כמעט כשגרה - למי שירד כמות מסוימת של ק"ג.
 

רוייקו

New member
270 קילו ?? שיייווו.. והיא ירדה את

כל זה בניתוח לקשירת הקיבה עם טבעת המתכווננת ? יא אללה. סיפור הצלחה אדיר.
 

RomiVais

New member
לצערי באיחור, אבל כל הכבוד ורד!

אני ממש ממש שמחה בשבילך ומאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם בהמשך הדרך! ממש מדהים סיפורה של האישה שהכרת. מ-ד-ה-י-ם!!! שיהיה לך סוף שבוע נפלא ושוב - כל הכבוד!!! רומי
 
למעלה