The Wizard Of Oz18
New member
היי לכולם!!!
רק רציתי לומר שני מת על מוזיקה מהאייטיז... ויש לי שאלה קטנה.. יש איזה קליפ, מהאייטיז..שרואים אישה דיי מפחידה, מאופרת באיפור כזה שזוהר באולטרה ובגד רובוטי כזה(הקליפ מצולם במן הופעה חיה כזאת) היא שרה על מחשבים, וחלומות מסיליקון(משהו כזה) והנה חלק מהליריקס של השיר: ohhh..what I have done" I made a better world for everyone nobody laughs, nobody crys..." משהו כזה.. מישהו יודע במקרה לאיזה קליפ אני מתכוון???
רק רציתי לומר שני מת על מוזיקה מהאייטיז... ויש לי שאלה קטנה.. יש איזה קליפ, מהאייטיז..שרואים אישה דיי מפחידה, מאופרת באיפור כזה שזוהר באולטרה ובגד רובוטי כזה(הקליפ מצולם במן הופעה חיה כזאת) היא שרה על מחשבים, וחלומות מסיליקון(משהו כזה) והנה חלק מהליריקס של השיר: ohhh..what I have done" I made a better world for everyone nobody laughs, nobody crys..." משהו כזה.. מישהו יודע במקרה לאיזה קליפ אני מתכוון???