היי לכולם!

  • פותח הנושא m.n
  • פורסם בתאריך

m.n

New member
היי לכולם! ../images/Emo6.gif

קודם כל אני רוצה להגיד שאני חולה על יאגו1 ואם הוא מת אני אישית רוצחת את יוצרי הסידרה לא רוצחים את החתיך!!!! הוא כזה גרררררר עם כל החולצות המלוכלכות שלו אין מילים!
ועכשיו יש לי שאלה: מישהו פה רואה את "להתאהב" בערוץ 10? דייי הסידרה הכי יפה שראיתי בחיים שלי!!!! עם שחקנים צעירים ויפים וסוף סוף בלי כל המשרתות הזקנות שמאוהבות בבעל הבית שבעצם הוא סבא שלהן מצד האמא... בקיצור: סאנטיאגו! הבן אדם הכי יפה בעולללללללם! איזה גוף! איזה פנים! איזה מבנה! והוא בול מייקל אוואן!!!! אין עליו! בקיצור אני רוצה להראות את היצירת אומנות הזאת לידיד שלי מישהי אולי יכולה להגיד לי איפה אני יכולה להשיג תמונות שלו אם בכלל?... תודה מראש מרינה
 

$ מעיין $

New member
בכל מקום אני רואה אותך!!!

השתלטת ממש על הפורומים!!!! חחח סתם סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם!! מה המצב כפרה? בקשר ליאגו אניייייי איתך!! אני אדביק להם ת´סולייה של הנעל שלי לפרצוף שלהם אם יאגגגגגגגגגגגגווווווווווווו ימות (למרות שברור שהוא לא ימות) :)))) ובקשר ל-"להתאהב" ... וואלה צודקת ... לא חשבתי על הקטע הזה שאין משרתות וכל השיט הזה! ... איזה סבבה הא? ... והייתי מביאה לך בכייף תמונה שלו, (סנטיאגו) רק חבל שאין לייייייייייייייייי בכל אופפפפפפפפפפפפפןןןןן ברוכהההההה הבאאאאאאהההההההההההה נשמה!
love ya
מעיין
 

נועוש 17

New member
ברוכה הבאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכון את צודקת איך הם יכולים לפגוע במישהו כזה חתיך
 
למעלה