היי לכולם

misty10x

New member
היי לכולם ../images/Emo140.gif

אוהבת את הרעיון של הפורום, לכן אני מצטרפת אליכם בשמחה. אתם נחמדים. אז שיהיו לכולנו המון הרמוניה, אושר ואהבה ללא תנאים.
סתם כי טוב לי
לחבק לי דובי
 

misty10x

New member
על עצמי לספר ידעתי... ../images/Emo140.gif

אני עוסקת ברוחניות וברפואה האלטרנטיבית כבר מגיל שנתיים. מאז ומתמיד תקשרתי עם מלאכים וישויות, כבר בינקותי, סבי שהיה מקובל, החל להחדיר בי את התורה והקבלה, ועם הזמן הוסיף ולימד אותי גם גמרא, פרקי-אבות, תהילים וכוח הריפוי שבמזמורים. בגיל עשר לערך, נחשפתי, בארצות-הברית, לאמונה האינדיאנית של שבט הסאנאקה, לזרמים בנצרות ולאיסלם. בבגרותי למדתי תאוסופיה, לימודים שכללו אמונות שונות ומשונות ברחבי-העולם. התעמקתי בזן ובאמונה האינדיאנית. את קלפי-הטארות למדתי לקרוא על-פי תורה וקבלה. למדתי פסיכולוגיה, למען הידע ולא למען טיפול באנשים, למעשה זה הוסיף לי המון, בהבנת האדם שבא לקבל ממני עזרה ויעוץ. אני שמחה לתת מעצמי, אני שמחה ללמוד מאחרים וגם לקבל, ואני פה, איתכם, כדי להגשים את שלושת אלה. כל טוב ובהצלחה לכולנו.
 

dharmax

New member
המון דברים

ועוד מגיל שנתיים... נשמע לי קצת מטורף, אם לדבר בכנות. אולי מנסה לברוח מדברים קשים...? באהבה ובברכה אום
 
למעלה