פאק-אופליה
New member
היי לכולם H-)
תגידו, יש כאן קצת מקום לפליטים?? אתם קולטים עליה בכלל? כי יש עכשיו איזו מין תופעת ``נדידת עמים`` ברשת וכל מיני נפגעי יואל/וואלה מחפשים בית חדש.. אז אני באתי לראות אם אפשר לסדר לי כאן איזה מטר על מטר, אפילו ככה בפינה ובתמורה אני מתחייבת לשלם מיסים ולמלא את כל החובות.. יש?? H-( תודה וסליחה ובבקשה וחן חןעל כל תגובה..
תגידו, יש כאן קצת מקום לפליטים?? אתם קולטים עליה בכלל? כי יש עכשיו איזו מין תופעת ``נדידת עמים`` ברשת וכל מיני נפגעי יואל/וואלה מחפשים בית חדש.. אז אני באתי לראות אם אפשר לסדר לי כאן איזה מטר על מטר, אפילו ככה בפינה ובתמורה אני מתחייבת לשלם מיסים ולמלא את כל החובות.. יש?? H-( תודה וסליחה ובבקשה וחן חןעל כל תגובה..