היי לכולם H-)

היי לכולם H-)

תגידו, יש כאן קצת מקום לפליטים?? אתם קולטים עליה בכלל? כי יש עכשיו איזו מין תופעת ``נדידת עמים`` ברשת וכל מיני נפגעי יואל/וואלה מחפשים בית חדש.. אז אני באתי לראות אם אפשר לסדר לי כאן איזה מטר על מטר, אפילו ככה בפינה ובתמורה אני מתחייבת לשלם מיסים ולמלא את כל החובות.. יש?? H-( תודה וסליחה ובבקשה וחן חןעל כל תגובה.. :)
 
אופליה

ברוכה הבאה לסניף של קן הקוקיה לפעמים פה משתגעים ולפעמים רגועים תלוי במינון הכדורים ממני סבא ..בטיפול אישי
 

elninyo

New member
אופליה, ברוכה הבאה אהלן.נוהל/2 5>

היי אופלייה שיכחי את העבר, כעת טוב שאת כאן..ואת לא תשבי בפינה,, את רק במעגל עם כוללללללם..אין אפלייה .. מכיוון שהצהרת כי ניפגעת בוואללה מעמדך הופך כמעמד הפליט וזה אומר.. הכל חינם..וואלא מה אגיד לך ידעת לנסח את ההודעה..וככה אין להחיל עלייך כל תשלום..כל סל הקליטה עלינו.. עוד מעט תגענה הבנות המטפלות בנושא הטכסטיל [גרביים גרביונים ג`חנון ודשא הכל היא מוכשרת] , והאם בית הדגיגה אורמור, הכל יכולה ,והיא כבר תכניסך תחת סנפירהה ותעטוף אותך ,ותרעיף עלייך מכל טוב.. רק נשמה ,מכירה את הסיפור על כיפה אדומה והזאב? כאן אין זאב..יש אחר ,[תיזהרי שלא ינסה עלייך כיפה אדומה..] שמו בישראל-תפוז און ליין, קקטוס /קקטוסון/ ובמודעות המבוקשים שמו מרקי >> השיתי והסכיתי..ושימי לב..לבל יבלבלך זה הקוץ.. הוא..אין לו רחמנות..הוא..שולף קוץ..ו..לכי תוכיחי שנעקצת.. לאחר מכן הוא פוצח ברון... :cool: בתקווה שתהני ותישארי כאן עד שנגיע כולנו לבית אבות.. ELNINYO הדייג
 
וואו איזה חמודים, אחלה קבלתפנים

אז תנו רגע אחד להסדיר את הנשימה ומנייאנה מבטיחה להתייצב ולקחת חלק בעבודות השירות כאן... :))
 
קחי דלי,חומר חיטוי-לשרותים.. B-)

אזהרה.. יש כאן לעיתים קטעים מסריחים.. אבל יש אומרים,שההשראה הכי גדולה מקבלים..בשירותים. מרק.
 

ליהי * 007

New member
U מרקי לשירותים? ככה ? ישר?

מה עם קפה לאורחת?????????? איפה העוגה??????????????? ממש בושות אתה עושה מה אתה שולח אותה לשירותים???? הגברים לא יודעים לארח כאן. אופליה יאלה למטבח !!!!!!!! יש סירים לנקות הכביסה של החדר עוד לא כובסה. ויש כביסה לקפל כי מרקי זורק את הבגדים שלו בכל חור אל ניניו משאיר גרביים מלוכלכות בפרוזדור ומריפוסה לא מצמליחה לאחד את זוגות הגרביים..... והעבודה פה קשה מינימום כמו בימי פרעה במצריים. והגדמים התייאשו ופתחו בשביתה. ברוכה הבאה אופלייה. ליהי * 007 :)
 

מריפוסה

New member
תמיד אני אחרונה?

ברוכה הבאה אופליה למיטתנו. המזרון לא מי יודע מה פרדייס, המצעים לא תמיד נקיים, אבל המטה חמה ורחבה, ותמיד יש בה מקום למשתמש נוסף להעשרת מגוון החלומות. מומלץ להיכנס לצד של עובדיה יוסף , שם אפשר לחלום גם על משיח. שלך נציגת גרבי אנוש בפורם, תחת מינויו של אל ניניו, דיג של כישרונות שעירים. מריפוסה.
 

מריפוסה

New member
ככה זה כשמקבלים הוראות ברורות..

תודה אל ניניו.. מריפוסה (מחר הולכת לקנות 5 ק``ג שעווה אלוורה)
 
ליהי ..עברית שפה קשה

חיפשתי באבן שושן צלצלתי לאקדמיה ללשון הערתי באישון לילה את בן יהודה ועדיין לא מצאתי פרוש לשתי מילים בהודעתך 1.מצמליחה..(``מריפוסה לא מצמליחה``) 2.הגדמים...(``הגדמים התייאשו``) ממני סבא ...שתולש את אחרוני שערותיו למען פיענוח המילה
 

ליהי * 007

New member
על טעויות מקלדת שמעת פעם?

סבאאאאאאאאאאאאא מצמליחה = מצליחה הגדמים = הגמדים אין לי ספק שקלטת את זה עוד טרם הודעתך אבל אתה יודע מה???? הגהה לא עשיתי וזו התוצאה וחוץ מזה..... יש עוד הרבה מילים בסלנג שלנו שתאמין לי - אני לא מבינה מאיפה לקחו אותם אז מה קרה? מקסימום נוסיף מטבע לשון לעברית ההדורה. מה אתה אומר? ליהי
 
אמממ.....ליהי....הכל צחוק

יש לי הצעה גדמים=ראשי תיבות של ..גידול דגים ירוקים מצמליחה=ראשי תיבות של...מצמיחה לי ג`וחה הצעות נוספות יתקבלו בברכה ממני סבא בן יהודה....מחייה השפה העיברית
 

אורמור

New member
אופליה..ברוכה הבאה

כאן הכל רחב.. לא מסתפקים במטר על מטר רחבים הלבבות.. גמיש החדר נקצה לך את הטופ.. מוזמנת.. כבר הסבירו לך את הנוהלים.. אז טלי קולמוס או הכיני לנו מוס וקדימה בלי היסוס קפצי על הסוס.. ולמען הסדר וההבהרה(לא של השפם) אני אחראית על התאורה.. אז אם נשרף פיוז או מנורה כנסי אלי מייד ללישכה ותזכי בהארה.. יאללה..וולקאם אור
 
למעלה