היי , כנסו בבקשה אני סטודנט למדעי המחשב בתל אביב , ואני צריך את עזרתו של מי שלומד מדעי המחשב במכללה למנהל? אם יש כאן סטודנט כזה (רצוי סטודנט שנה ב' ומעלה) אודה אם הוא יפנה אליי במסרים . בתודה , עוקץ