היי , כנסו בבקשה

oketz1

New member
היי , כנסו בבקשה

אני סטודנט למדעי המחשב בתל אביב , ואני צריך את עזרתו של מי שלומד מדעי המחשב במכללה למנהל? אם יש כאן סטודנט כזה (רצוי סטודנט שנה ב' ומעלה) אודה אם הוא יפנה אליי במסרים . בתודה , עוקץ
 

oketz1

New member
גם סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב

שלומדים ארכיטקטורת מחשבים מוזמנים לפנות אליי .. זה יעזור מאד שוב תודה
 
למעלה