היי כולם!

היי כולם!

אני מחפש כמה דברים.. 1.האוס-monday night,to the club..בלה בלה 2.איך כותבים,לעזאזל,ליקוויד טנשיון:)? liquid tension? תודה מראש
 
אה,כן,גם את השיר של לינקין וג'יי זי

ובבקשה בבקשה,ליריקס לשיר "באבאהבה" של שבע תודה שוב
 

Tomak19

New member
Answers

1)They put it alot of times in my gym, but I don't like it myself, soI don't really care 2)Liquid tension
 
למעלה