סרטנית-המקורית
New member
היי כולם..
מה המצב?? שנים שלא כתבתי כאן... אפילו ברשימה כבר לא רואים ת`שם שלי... בקיצור.. סתם רציתי להגיד לכם.. שיהיה לכם המשך אחלה של יום... ולך.... שאני... אוהבת אותך!!!!! מאוד!!!! וכדי שלא תגיד שוב ש...לא יודעים מי זה אז... מתגעגעת אלייך איטלקי שלי... (אלק איטלקי אבל לא משנה...
)) )
מה המצב?? שנים שלא כתבתי כאן... אפילו ברשימה כבר לא רואים ת`שם שלי... בקיצור.. סתם רציתי להגיד לכם.. שיהיה לכם המשך אחלה של יום... ולך.... שאני... אוהבת אותך!!!!! מאוד!!!! וכדי שלא תגיד שוב ש...לא יודעים מי זה אז... מתגעגעת אלייך איטלקי שלי... (אלק איטלקי אבל לא משנה...