היי כולם!../images/Emo175.gif
קוראים לי קרן ואני בת 14 מבת ים, אני לא רואה קבוע משחק החיים כי יש לי yes, אבל כשיוצא לי אני רואה, אני רק רוצה להגיד שעופר שכטר הוא כזה מדהים
אוי הייתי אונסת את הבנאדם הזה!
ואני מקווה שתקבלו אותי בפורום למרות שאני לא צופה קבועה של משחק החיים
קרן!
קוראים לי קרן ואני בת 14 מבת ים, אני לא רואה קבוע משחק החיים כי יש לי yes, אבל כשיוצא לי אני רואה, אני רק רוצה להגיד שעופר שכטר הוא כזה מדהים