היי כולם!

keeeren

New member
היי כולם!../images/Emo175.gif

קוראים לי קרן ואני בת 14 מבת ים, אני לא רואה קבוע משחק החיים כי יש לי yes, אבל כשיוצא לי אני רואה, אני רק רוצה להגיד שעופר שכטר הוא כזה מדהים
אוי הייתי אונסת את הבנאדם הזה!
ואני מקווה שתקבלו אותי בפורום למרות שאני לא צופה קבועה של משחק החיים
קרן!
 

keeeren

New member
תודה לכולם../images/Emo13.gif יש לי שאלה../images/Emo175.gif

הסתכלתי בתמונות שהיו בפורום וראיתי כמה בנות שפגשו את עופר שכטר, אני יכולה לשאול איך? כי אני אעשה כל דבר כדי לפגוש אותו, אני יודעת שהכתובת של האתר צילומים היא הברזל 3, איזור התעשייה, רמת החייל ת"א! אבל איך אני מבררת מתי הוא מצלם וזה? בבקשה אני מתה לפגוש אותו!
 

TomeRdeluz

New member
האתר צילומים נמצא בנווה אילן

בירושלים, וכבר במילא לא מצלמים, הצילומים הסתיימו.
 

jenn aniston

New member
../images/Emo85.gif../images/Emo41.gifwellcome to our forum../images/Emo41.gif

אני לי בת 14 וחצי מראשון לציון
התמכרות נעימה
 
למעלה