היי כולם יש פה אשים שסובלים מADD?

shz1985

New member
איך אפשר לשאול איך גילית נניח שיש לך בעיית

קשב וריכוז?אצל אחותי היה קל לגלות כי היא ההיפר אקטיבית ואני כי אני השקטה שתמיד חלמת ומעופפת לה אי שם בחולומת היה קשה להבחין בזה אצלי
 
חולמת ומעופפת- ענית בעצמך!

גם אני, ADD היפו אקטיבי {ההיפך מהיפר}. חולמת מעופפת ודחיינית כרונית. איך גיליתי? כשאובחן בני שהיה אז בן 6 קראתי על זה, הבנתי את זה ואבחנתי את עצמי יחד עם בני... ואחר כך גם את כל המשפחה המצומצמת והמורחבת... כמעט כולנו נהנים מיתרונות הריטלין.
 

eranoz

New member
זה בעיקר הפידבק מהסביבה

שגורם לך להבין טוב מאוד שאתה שונה. שההתנהגות שלך לא נורמטיבית. לטוב ולרע. לא היה לי קל בתור ילד ילדים שהם רואים מישהו ששונה מהם הם עושים לו ת'מוות. אני לא מנסה לשחק אותה קדוש מעונה גם אני בתורי ירדתי על האוטסיידרים. אם הייתי יודע בתור ילד מה המשמעות של זה. כמה שזה דופק אותך שנים קדימה. לא הייתי לועג לאחרים ולא הייתי נוהג בשיויון נפש כלפי הלעג שאני ספגתי.
 

shz1985

New member
זה מה שעשו לי תמיד כי הייתי החולמנית

ולא יודעת קשה להסביר שאין לי שליטה על להיות פה במודעות..בריכוז מוחלט שאין לי שליטה על המחשבות שלי
 

eranoz

New member
לאף אחד אין שליטה מלאה על המחשבות שלו

האם יש מישהו שיכול לקיים את לשון הפקודה ברגע זה אל תחשוב על פיל ורוד!!! לא מדובר בשליטה כמו בבעיה בשמירה על מיקוד ורצף מחשבתי.
 

Mandarinit

New member
אני הרגשתי שמשהו לא תקין

עוד לפני שאובחנתי. זה שיגע אותי שלא הצלחתי להתרכז.
 

קיוטה31

New member
ברוכה הבאה למועדון

אני מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי ילדה מאוד חולמנית וכלל לא פעלתנית, לעומת הילדים שמשתוללים הרבה, בינהם אחי (שאני חושבת שהוא ADHD, אך תמיד תואר כאדם ש"אין לו טוסיק לשבת"). תמיד היו מעירים לי (לרוב בכעס) על שאני לא מזיזה את עצמי, "דוחה לרגע האחרון", חולמת ועוד. והחברים לכיתה מעולם לא הבינו אותי ואת התנהגותי, וקיבלתי המון יחס לא נחמד בלשון המעטה. שוב, ברוכה הבאה, אשמח מאוד לשוחח איתך ולענות לך על שאלות. המשך יום נעים. קרן
 

shz1985

New member
:) לקרוא את זה שכתבת די מעודד

אין ספק גם ביסודי וגם בכיתה וגם המשפחה והחברים הטבים תמיד אמרו לי שאני מוזרה כי אני שקטה וכאילו נמצאת בסרט משלה..נוסח כזה זה די מעליב אבל אז זה פשוט נראה לי טבעי כי תמיד הייתי ככה ומצד שני יש אנשים שראו את זה כיפה שזה כביכול מחמיא לי החולמנות הזו..לא יודעת..מטריף אותי שאיכשהו בלי שליטה אני יוצאת מהמציאות ואז פתאום חוזרת בלי שיהיה לי מושג מה קרה...
 

קיוטה31

New member
|חאם התכוונת אלי, אני שמחה שהצלחתי לעודד אותך

ושאלה לך ולשאר, האם שאלתם את עצמכם כל הזמן למה היחס הזה מהסביבה? כי אני שאלתי את עצמי פעמים רבות. אף פעם לא הבנתי מה גורם לחוסר הסבלנות הזו, אך עכשיו אני מבינה כי אני כבר מבוגרת, אבל אז, זה היה ממש מכעיס. אני חשבתי גם שאני היחידה בעולם שמרגישה את הADD עם כל הסימפטומים והתכונות שלו, במיוחד הבדידות (אצלי, בכל אופן), ורק לפני פחות משנתיים גיליתי שלא, ושיש "תופעה" כזו שנקראת ADHD. מוכר למישהו?
(סתם סמל לסקרנות)
 

shz1985

New member
אני לא ממש הבנתי את השאלה שלך..

אבל כן אני מרגישה הרבה בדידות אפילו שאני עם החבר החברים משפחה פשוט לבד מגיעה אלי ההההרגשה הנוראית הזו
 

photofreak

New member
ברוכה הבאה למועדון ולפורום!

אני adhd שלצערי הרב אובחנתי רק בכיתה ט אחרי שנים של סבל ובלאגן מאז שהתחלתי לקחת ריטלין ולהבין את ההפרעה שלי עם כל החסרונות והיתרונות שלה החיים שלי השתנו לגמרי. שיהיה לך בהצלחה בהמשך עם ההפרעה והטיפולים וגם אני פנוי לענות לשאלות ותהיות.
 

shz1985

New member
חחחח ברור שיש..

אני מתכוונת לADD שזה שונה מAHAD קאפיש?
 
../images/Emo98.gif

מנסיוני האישי .וכפי שכנראה יעידו המאובחנים שסביבנו נראה שבעצם רובנו מאובחנים כנהנים מADD/.בעלי הH שכיחים פחות .אבל לא נורא גם בלי H זה כיף .
 
למעלה