היי כולכן חג שמח..

היי כולכן חג שמח..

וסליחה שפתחתי הודעה (...) האם מישהי יודעת את מס' הטלפון של הרב פירר - אנחנו בפרשת דרכים ומחפשים ייעוץ והכוונה לרופא פרטי... תודה..
 
הרב פירר

להגיע אליו זה סיוט שלא יאמן. כשחשבנו שיש לנו שלישיה (בסוף היתה רביעיה), ניסינו במשך שבוע יום יום לנסות לקבוע תור לרב פירר לצורך התיעצות (האם לדלל או לא). כל הזמן אמרו לנו שהוא בחו"ל ולא יודעים מתי יחזור. פתאום נזכרנו שיש לנו איזה קשרים שיכולים להוביל אותנו לפגישה איתו. דברנו עם החבר שלו שאמר ש"מה פתאום, הרב פירר בארץ" וקבע לנו תור ליום למחרת, היינו מספר 4 בתור. הרב לא מדבר עם נשים, בעלי נכנס לבד והוא המליץ חד משמעית על דילול. אם ההתיעצות שלך היא לאיזה רופא ללכת, אני מתיעה לך לחפש פה בפורום, רשום באיזה מקום המלצות על רופאים. חבל על כל הנסיונות המיותרים. בלי ויטמין P , לא תגיעי לרב פירר.
 
תראי ..

אנחנו אחרי שבע הפריות כושלות...בפורום יש המון המלצות..איך אני יכולה לדעת למי ללכת..הוא דיבר עם מכרים של המשפחה וקיבלו תשובה אחרי זמן מה מהפקיד שלו...אנחנו די מיואשים והוא נראה לנו כמוצא... אם תוכלי לתת לי את המספר אהיה אסירת תודה... ומה זאת אומרת ויטמין P פרוטקציה התכוונת ? אם ככה אני אפעיל גם את זה אם צריך..
 

קזיזי

New member
הרב פירר

הי הטלפון של העמותה שלו "עזרה למרפא" הארגון של הרב אלימלך פירר: חיד"א 24, בני ברק, 51371, ת.ד.518 טלפון:03-5777000 פקס:03-6161177 ממה שאני יודעת לא צריך פרוטקציה, אמנם הרב מאוד עסוק אבל הוא עונה בעזרת העוזרים שלו לכל מי שהוא יכול. איפה את גרה? אצל מי את מטופלת ? אולי אוכל להמליץ על רופא טוב עבורך חג שמח
 
היי

אני גרה באשדוד ועד עכשיו טופלתי בבי"ח ברזילי ובאסף הרופא... אשמח לקבל המלצה על רופא מהאזור שלי..
 
למעלה