היי,יש מנהלת
L lifes sucks New member 22/1/03 #4 יאיי משי הכל בזכותי@! חחח..סתם סתם כל הכבוד לנו! ולך משי!!! *גאים בך*
M Mohawk Tom New member 23/1/03 #9 הכל בזכותכם../images/Emo45.gif word up!!!! אמרתי לכם שיש לנו כוח אמרתי לכם!!! יאווווווווווווווווווווווווו ))))))))) לכל מי שעזר ותמך בהשגת מטרנו הראשונה(ותראו יש לנו כוח אנחנו עוד נשתלט על העולם!!)
הכל בזכותכם../images/Emo45.gif word up!!!! אמרתי לכם שיש לנו כוח אמרתי לכם!!! יאווווווווווווווווווווווווו ))))))))) לכל מי שעזר ותמך בהשגת מטרנו הראשונה(ותראו יש לנו כוח אנחנו עוד נשתלט על העולם!!)
T the rock girl New member 24/1/03 #14 עוד סיבה לחיות!!!!! ../images/Emo6.gif WELCOME BACK MESHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עשיתם לי מצברוח
עוד סיבה לחיות!!!!! ../images/Emo6.gif WELCOME BACK MESHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עשיתם לי מצברוח