היי יש לי 2 שאלות..

noar66

New member
היי יש לי 2 שאלות..

זה נכון שלדיוויד ארצ'ולטה חסר מיתר קול? ודבר שני, טיימ אוף מיי לייפ נכתב במיוחד בשביל דיוויד קוק או שגם אם ארצ'ולטה היה מנצח הוא היה שר את זה ומוציא סינגל? אם לא, יש לכם מושג מה הוא היה אמור לשיר אם הוא היה זוכה..? תודה :)
 

Miss Ocean

New member
בקשר לשאלה הראשונה...

בתחילת העונה ארצ'י סיפר שהייתה תקופה שמיתר קול אחד נהיה משותק. אבל הוא התגבר על זה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
בקשר לשאלה השניה

זה נכתב עבור המנצח ככה שאם ארצ'י היה זוכה הוא היה שר את זה
 
למעלה