היי יש לי 2 שאלות.. זה נכון שלדיוויד ארצ'ולטה חסר מיתר קול? ודבר שני, טיימ אוף מיי לייפ נכתב במיוחד בשביל דיוויד קוק או שגם אם ארצ'ולטה היה מנצח הוא היה שר את זה ומוציא סינגל? אם לא, יש לכם מושג מה הוא היה אמור לשיר אם הוא היה זוכה..? תודה :)