היי יודע משהו

  • פותח הנושא nely
  • פורסם בתאריך

nely

New member
היי יודע משהו

אני עצלנית לאללה לכתוב רציתי רק שתדע שאני זוכרת! ;-) נלי
 
נלוש :)

שמח מאד שאת זוכרת. לפחות הזכרון שלך לא עצלן :) זוכר גם אני . שולח לך את אהבתי :)
 
למעלה