היי יודע משהו אני עצלנית לאללה לכתוב רציתי רק שתדע שאני זוכרת! ;-) נלי
י יודע משהו New member 11/7/01 #2 נלוש שמח מאד שאת זוכרת. לפחות הזכרון שלך לא עצלן זוכר גם אני . שולח לך את אהבתי