היי..חזרתי מהמסיבה.. היי..חזרתי מהמסיבה... היה כיף... תודה על האיחולים שקיבלתי...
י יוסי26.5 New member 27/5/01 #1 היי..חזרתי מהמסיבה.. היי..חזרתי מהמסיבה... היה כיף... תודה על האיחולים שקיבלתי...
ק קלייר New member 27/5/01 #2 נהדר יוס/פעם הבאה כך את שוקור איתך שמחה שנהנהת יוסי זה העיקר בחיינו הכ קשיים ,מעט שמחה בלב וחייוך על השפתים
נהדר יוס/פעם הבאה כך את שוקור איתך שמחה שנהנהת יוסי זה העיקר בחיינו הכ קשיים ,מעט שמחה בלב וחייוך על השפתים