היי חדש

Madonna Men

New member
היי חדש ../images/Emo70.gif

קוראים לי אבישי אני בן 18 ! מתעניין מאוד בתרבות ארגנטינה ! בעיקר מתעניין בשלטון הפרוניסטים בתקופת אוויטה באותה הזדמנות רציתי לדעת איפה אפשר למצוא חומר נרחב על אווה פרון בעברית ! תודה מראש !
 
הופה אבישי יפה לך

גפ אני חדש קוראים לי אופיר ואני בן 18 מבאר שבע, יש לי בבצפר המון ילדים מדרום אמריקה ובעיקר איך לא ארגנטינה. רציתי לדעת קצת על הסוד של הכדורגל ואיך אפשר לעשות אסאדו כשר?
 

the styles way

New member
אופיר כמה דברים

קודם כל ברוך הבא
סוד הכדורגל..אמממ...אמממ..האמת שאין פשוט נולדים עם זה (וגם זה לא כולם :() ובקשר לעניין הכשרות אני מצטער אבל אני יודע בעניין האסאדו אבל לא בעניין הכשרות
ודבר האחרון ראיתי לפי החתימה שלך שםג אתה מכור להיאבוקת הייתי מציע לך להיכנס לפורום 13 פה בתפוז (פורום היאבקות) פורום חם וטוב :)
 

מרסלו1

New member
מעניין

בכל אופן ממליץ לבדוק עוד לגבי הביוגרפיה של השניים, אמנם יפה לחשוב עליהם כעל "מצילי העניים" ולוחמי השוויון (כמו שארגנטינאים רבים נוטים לחשוב) אבל חשוב לזכור שהשניים היו דיקטטורים רצחניים שהרגו אלפים (חפים מפשע לרוב) ובפועל הרסו את כלכלת ארגנטינה לתקופה ארוכה, מה גם שהיו מושחתים וגנבו את כספי האומה תוך מתן פירורים להמונים באופן פופוליסטי.
 
עיניין האסאדו

בארץ עושים את זה עם בשרים מדרום אמריקה שקיבלו כשרות זה לגבי העיניין הזה האם אני יכול לעשות את זה עם בשר ישראלי מישראל ולא חובה דרום אמריקאי?
 

מרסלו1

New member
בטח שאפשר

יש צ'וריסוס כשרים ובשר הבקר של האסאדו קיים גם ככשר (מאותו מקור-מיובא מארגנטינה)
 
למעלה