היי,חדשה :)

Nadya7

New member
היי,חדשה :)

היי קוראים לי נדיה, אני בת עוד מעט 15, מחולון.. אוהבת לשמוע רוק, למשל סיסטםאוף א דאון [כמה מקריות], סימפל פלאן, לינקין פארק, גרין דיי וכאלה..
 

Beautiful Scar

New member
ברוכה הבאה:)

אני בתאל:) והאמ אני מכירה הרבה מהפורומים שהם מחולון.. ואוהבים לינקין פארק וסיסטם וגרין דיי מוזר *תוהה* ויש לי דודה מחולון
ומכירה מישהו בשם אייל? ואחד בשם חן?
ועוד אחד בשם רודי. נראה לי שמספיק *תוהה* השתלבות נעימה:)
 

Nadya7

New member
../images/Emo13.gifתודהה

תני לי קצת פרטים עליהם כי יש לי מלא ידידים בשם חן!!
 

Beautiful Scar

New member
האמ יש לו שער ארוך../images/Emo3.gif

הוא אוהב מטאל כזה [חן] ורודי הוא סקייטר..
 

®NuLy®

New member
ברוכית../images/Emo24.gif

אני גלי בת 15 מאזור ירושלים לינקין וגרין דיי שליטה! התשלבות נעימה
 
למעלה