היי,חדשה (: היי קוראים לי נדיה, אני בת עוד מעט 15, מחולון.. אוהבת לשמוע רוק, למשל סיסטםאוף א דאון [כמה מקריות], סימפל פלאן, לינקין פארק, גרין דיי וכאלה..