גברת עוגיה
New member
היי,חדשה-דנדשה
ני פונה אליכם לפורום כדי שתייעצו לי מה לעשות . יש לי בן זוג בצרפת והוא מתכוון לשלוח לי באמצע נובמבר כרטיס לבית כדי שאטוס אליו. וזה מאוד משמח אותי אבל זה מעלה לי הרבה שאלות שקשות לי ולא מובנות. 1. האם בסדר בצרפת לדבר שפה שאינה צרפתית(אני יודעת עברית,אנגלית ,רוסית) ? 2.מה אפשרות התעסוקה של אדם,שאינו הכשרה מקצועית דוגמת (מזכירות רפואית,מטפלת במעונות יום-אין תעודה בשלב זה? 3.מה צריך לעשות כדי למצוא עבודה שם? 4.איך לומדים את השפה? 5.אם קיימת אפשרות לקבל אזרחות קבועה שם? ני פונה אליכם לפורום כדי שתייעצו לי מה לעשות . יש לי חבר בצרפת והוא מתכוון לשלוח לי באמצע נובמבר כרטיס לבית כדי שאטוס אליו. וזה מאוד משמח אותי אבל זה מעלה לי הרבה שאלות שקשות לי ולא מובנות. 1. האם בסדר בצרפת לדבר שפה שאינה צרפתית(אני יודעת עברית,אנגלית ,רוסית) ? 2.מה אפשרות התעסוקה של אדם,שאינו הכשרה מקצועית דוגמת (מזכירות רפואית,מטפלת במעונות יום-אין תעודה בשלב זה? 3.מה צריך לעשות כדי למצוא עבודה שם? 4.איך לומדים את השפה? 5.אם קיימת אפשרות לקבל אזרחות קבועה שם? מקווה שזה יהיה בסדר אם יהיו לי שאלות אשאל כאן
ני פונה אליכם לפורום כדי שתייעצו לי מה לעשות . יש לי בן זוג בצרפת והוא מתכוון לשלוח לי באמצע נובמבר כרטיס לבית כדי שאטוס אליו. וזה מאוד משמח אותי אבל זה מעלה לי הרבה שאלות שקשות לי ולא מובנות. 1. האם בסדר בצרפת לדבר שפה שאינה צרפתית(אני יודעת עברית,אנגלית ,רוסית) ? 2.מה אפשרות התעסוקה של אדם,שאינו הכשרה מקצועית דוגמת (מזכירות רפואית,מטפלת במעונות יום-אין תעודה בשלב זה? 3.מה צריך לעשות כדי למצוא עבודה שם? 4.איך לומדים את השפה? 5.אם קיימת אפשרות לקבל אזרחות קבועה שם? ני פונה אליכם לפורום כדי שתייעצו לי מה לעשות . יש לי חבר בצרפת והוא מתכוון לשלוח לי באמצע נובמבר כרטיס לבית כדי שאטוס אליו. וזה מאוד משמח אותי אבל זה מעלה לי הרבה שאלות שקשות לי ולא מובנות. 1. האם בסדר בצרפת לדבר שפה שאינה צרפתית(אני יודעת עברית,אנגלית ,רוסית) ? 2.מה אפשרות התעסוקה של אדם,שאינו הכשרה מקצועית דוגמת (מזכירות רפואית,מטפלת במעונות יום-אין תעודה בשלב זה? 3.מה צריך לעשות כדי למצוא עבודה שם? 4.איך לומדים את השפה? 5.אם קיימת אפשרות לקבל אזרחות קבועה שם? מקווה שזה יהיה בסדר אם יהיו לי שאלות אשאל כאן