היי חבר'ס- בוקר טוב.:]

Im A PrInCeSs

New member
היי חבר'ס- בוקר טוב.:]

ממ, אני לין, גראה בראש העין. אני לא אזבל לכם יותר מדיי, פשוט אגש לפואנטה. אני אחת מבנות המזל (תודה לאל שזה הדבר היחיד שיוצא טוב) שיש לה חבר. עכשיו, אני אוהבת אותו- הוא אוהב אותי. הוא דו מיני, (הוא היה הומו), ומאז שאני איתו הוא דו.. בכל מקרה, שומדבר לא זז בנינו, וכמה שאני מנסה לתפוס איתו שיחות רציניות וכל החרא הזה- אותו דבר. אנחנו כל הזמן מתווכחים, מדברים רק באייסיי ובביצפר - וזה לא מה שאני רוצה, ואני בטוחה שגם הוא לא. אני כבר מיואשת- כמה שחשבתי שאני כן מבינה בעיניינים האלה, אני כנראה לא מבינה מספיק. לדבר איתו? להיפרד? מה לעשות? רוצים הרחבה של הסיפור?:] תגידו לי ואני אספררר תנקס:] לין
 

סנדי012

New member
שאלה:

הקשר שלכם מבוסס רק על מין ? איך אתם חברים אם אין לכם על מה לדבר ? מה אתה עושים בכל פעם שאתם נפגשים ?סתם מתחרמנים וזה או שיש שיחות ... לדעתי העדפה המינית שלו בכלל לא קשורה לסיפור שלך אבל אולי הוא מתאים לך יותר בתור יזיז מאשר חבר? כי אם אין לכם שיחות רציניות ואין תמיכה רגשית וכל הבולשיט הזה .. אז מה אתם עושים ביחד ?
 

Im A PrInCeSs

New member
אז זהו...

שאפילו לא התנשקתי איתו! מבינה? אני כל כך נמשכת אליו, רואה אותו והלב שלי עושה "גורו גורו"..:] אני פשוט אוהבת אותו! ואני יודעת שהוא אותי. שאנחנו ביחד- מסתכלים עלינו כאילו אנחנו חייזרים.. עכשיו הוא לא כזה שיוזם, וגם אני לא. ואני צריכה ליזום .. קצת קשה בביצפר, לא?! יש לנו על מה לדבר אנחנו מדברים המון.. למרות שהאמון שלנו אחד בשני לא הכי חזק. אנחנו עובדים על זה.. והקטע שמה שעוד מפפריע לי, אנשים באים אליי ומרוב חוצפתם אומרים לי "תעזבי אותו, הוא בכלל לא שווה אותך." :\ זה מפריע!
 
למעלה