היי חברים, הכוונה למי שעוד זוכר אותי... וגם

היי, ברוריה, תודה! אני עדיין במעצור עם

הפיוזינג תכשיטים. עוד לא שרפתי אף פעם לבד. יש לי תנור שרכשתי אצל ראובן לפני שנסעתי אבל יש לי פחד להתחיל לבד. מה יהיה?. אני לא יודעת אפילו איך להתחיל. יש לי גם די הרבה דייקרוייקים שקניתי וחלק מהם התערבבו עם אחרים ואני לא יודעת כבר איזה זכוכית כל אחד וזה חלק מהפחד שלי. יש לך רעיון איך לפתור את הבעיה? חוץ מזה, אני תמיד מחכה לעבודות שאת מציגה. עדיין מחכה.... נו?
 

ברשר

New member
מה גודל התנור? יש לך הכנה לתלת פאזי שם?

אני חושבת שלגבי הפעלה ראשונה של התנור לאחר ההכנות הטכניות כדאי לך להיות בקשר עם ראובן. לגבי ההמשך אשמח להעביר לך את כול התוכניות שתעדתי ולהוסיף פרטים. לגבי התערבבות הזכוכיות, האם יש עליהן עדיין את הפתקאות המקוריות עם המספרים? ניתן לשחזר מי שייך למי לפי הקודים או להפנות שאלה לחברים לגבי כל קוד. אני חושבת שדיקרויקים הם בד"כ דקים יותר ועם ברק מתכתי/ודוגמאות. לגבי עבודות שלי, לאחרונה יצרתי אחת ועדיין לא מצאתי זמן לצלם....ועוד שתיים מחכות לשלב ב'.... בחמשת השבועות הקרובים אני ממש עסוקה ואח"כ ירד הלחץ, יגמר הסמסטר ואוכל לחזור לפעילות יותר רציפה.... תמיד מוכנה לעזור ולענות על שאלותייך ברוריה
 
מחכה בקוצר רוח לעבודות שלך,

ובקשר לתנור, אני באמת ידבר עם ראובן, שיתן לי זריקת עידוד. התנור שלך הוא גם של ראובן? שלי הוא תנור קטן לפיוזינג תכשיטים, לפלטה קרמית 21*21 ס"מ בערך. תודה ובהצלחה עם היצירות!
 

גאיליי

New member
למיטב ידיעתי

הדקרוייק של בולזאי מגיע במשטח ריבועי או בסטרינגרים או במוטות תיבתיים אבל באורך חצי מטר. ואילו זה של המורטי קצר יותר, משהו כמו 20 ס"מ והוא חד יותר בקצוות לא כמו המוטות החלקים של בולזאיי. אבל ברוריה צודקת בעניין הקודים. אם תעבירי לי רשימה שלהם אעשה את הבירור למענך בשמחה. ואני גם אשמח לעזור לך לעבור את מחסום תכשיטי הפיוזינג. את יכולה לכתוב לי במסר או כאן על מה חשבת ואנסה לעזור לך מניסיוני בנושא בחודשים האחרונים:)
 

astoler

New member
הדיקרוייקים של ספקטרום מגיעים בצורה ממש דומה

לאלה של בולזאי, אבל אם יש קודים, אפשר יהיה לשאול בגיל רפאל (או במקום אחר בו קנית).
 
בוקר טוב לך ומוקדם מאוד יש לציין

תודה, יש לי דייקרוייקים של 3*3 ס"מ כולם. אני אנסה להעביר לך קודים שלהם, או לגיל רפאל באמת, באימייל. ננסה. אני חייבת לפתור את הסוגייה הזאת. הורדתי מהאינטרנט מכל מיני קטלוגים של זכוכית (ספקטרום, בולזאי) מלא קודים ותמונות של דייקרוייקים. מחר אני אלך לסטודיו ואתחיל למיין ואם זה לא ילך נפנה לתכניות האחרות. המון תודה.
 

גאיליי

New member
חחחח אני מוכנה לאמץ את השעה המוקדמת הזו

ל"תרנגול" שלי זה הרבה פעמים כבר צהריים. לא מכירה בכלל את החומרים של ספקטרום, אז באמת לא ידעתי זאת. בכל מקרה באמת הכי בטוח ללכת על הקודים ולבדוק לפיהם.
 
עד לא מזמן הייתי שם, בשעות האלו, בשיא הערות

לפני חודש בערך, פתאום הבנים שלי התחילו להתעורר בין 07 ל 08 בבוקר, ואני מרגישה פתאום כמו בבית מלון
 
למעלה