היי חבר'ה
שתי שאלות: דבר ראשון, אני רוצה לקנות גיטרה חשמלית (אני כבר מנגנת שנה על גיטרה) ואיזה סוג אתם ממליצים? התקציב שלי יכול להגיע עד 2500-2800 בערך. אני לא מתחברת לפנדר וכל זה, מעדיפה יותר סגנון גיבסון, עמוק יותר. דבר שני, כמובן שצריך לקנות מגבר, ולא'דעת, אני לא רוצה משהו ממש שירעיד את הקירות כי תכלס בינתיים אני מנגנת לעצמי.. אז כמה וואט אתם ממליצים, איזה סוג? סביבות ה-500-700.. לא יקר. שוב, אני יודעת שצריך מגבר טוב כדי לשמוע כמו שצריך את הגיטרה, אבל אני לא צריכה משהו ממש ממש חזק.. שמעתי שגם אפשר לקנות יד שניה, יש חנויות מסוימות שאתם ממליצים?
שתי שאלות: דבר ראשון, אני רוצה לקנות גיטרה חשמלית (אני כבר מנגנת שנה על גיטרה) ואיזה סוג אתם ממליצים? התקציב שלי יכול להגיע עד 2500-2800 בערך. אני לא מתחברת לפנדר וכל זה, מעדיפה יותר סגנון גיבסון, עמוק יותר. דבר שני, כמובן שצריך לקנות מגבר, ולא'דעת, אני לא רוצה משהו ממש שירעיד את הקירות כי תכלס בינתיים אני מנגנת לעצמי.. אז כמה וואט אתם ממליצים, איזה סוג? סביבות ה-500-700.. לא יקר. שוב, אני יודעת שצריך מגבר טוב כדי לשמוע כמו שצריך את הגיטרה, אבל אני לא צריכה משהו ממש ממש חזק.. שמעתי שגם אפשר לקנות יד שניה, יש חנויות מסוימות שאתם ממליצים?