היי חבר'ה -שאלה

היי חבר'ה -שאלה

קודם כול מברוק על הפורום החדש ... או שאני החדש כאן... התחלתי ללמוד לפני כחודש עיסוי שבדי במכללת רידמן.. מכירים אתרים שנותנים הדגמות של התרגילים? חפשתי ככה לראות סרטוני של תרגילים ולא מצאתי אשמח לקבל .... וכן אם ידוע על אתרים שמציגים את גוף האדם בתלת מימד או משהו... תודה.
 

Orrza

New member
יש את יוטיוב את מטהקפה.

שניהם אבל, מאוד לא אמינים... כמו כל מה שאתה קןרא או רואה באינטרנט. יכול להוית שהקטעים שם הם של חובבנים גמורים שרוצים פשוט להעלות סרטון ולקבל תגובות. דיר באלאק. ללמוד מהמורה שלך ומאנשים שאתה יודע שאפשר לסמוך עליהם זה הדבר הנכון.
 

danielp31

New member
סרטים בנושא עיסוי

שלום גם אני כמוך בתחילת הלימודים חיפשתי חומר בעיקר סרטים בנשא עיסוי ותשובתי אליך היא תרשום MASSAGE באימיול או תוכנות דומות תופתע לגלות כמה חומר תמצא שם זכורים לי לטובה במיוחד Playboy - Erotic Swedish massage TANTRA - Indian Head Massage Hot stone massage (Healing) Step By Step Guide To Reflexology Western Massage (ebook - pdf) - swedish massage Thai Massage Step By Step1-2 יש כמובן נוספים אבל אלו זכורים לי כרגע לדעתי כל אלו יתנו לך מושג ויעשירו אותך לימודים ממש תעשה במהלך השנה והלימודים המון בהצלחה דניאל
 

0 אור 0

New member
הבעיה שאם כבר מחפשים שם

עם מילות המפתח טנטרה, מסג' או THAI מה שמוצאים בעיקר זה סרטים פורנוגרפיים, סרטים מזויפים (השם מבטיח אבל התוכן זה סתם איזה משהו ישן במקרה הטוב ופרונוגרפי במקרה אחר), ווירוסים עם שם מבטיח.
 

danielp31

New member
תנסה

בחרתי בשמות ספציפים שמות שהובילו אותי לסרטים באיכות טובה לדעתי הלא מקצועית בקיצור תנסה דניאל
 

חן M

New member
השם של הקישור הראשון שהצגת

"פלייבוי" קצת מחשיד לא?
 

0 אור 0

New member
מעניין שהצלחת להוריד את האמיתי

אני כבר הורדתי איזה 10 גירסאות כוזבות של הסרט הזה .... בקשר למחשיד: דוקא יש לי סרט על עיסוי חושני לזוגות, שהוא אחד הטובים שראיתי, באמת קיבלתי ממנו כמה רעיונות טובים מאד גם לעיסוי לא חושני.
 
אכן הכנסתי לגוגל את השם הראשון..

מזעזע....בהחלט עיסוי הייתי אומר
נסו ותהנו כמו שאומרים...אבל זה לא בדיוק מה שחפשתי
 

uty76

New member
ושוב אלפונס

אומנם עיסוי תאילנדי אבל סרטונים נפלאים: http://www.nuad.co.il/video_nuad.html
 
למעלה