היי, הכלבה המבוגרת שלי נדבקת אלי

MAMI M

New member
היי, הכלבה המבוגרת שלי נדבקת אלי

לאחרונה מאוד, גם אני בעצמי כבר מבוגרת בת 70 וכבר נגמרו הכוחות, היא מאוד מאוד חולה , יש לה גידול על חצי פנים בעצם והיא התעוורה בעיין בצד הגידול, הרופא אמר שהיא לא סובלת, הייתי לוקחת אותה לעוד רופא אחר לשמוע חוות דעת נוספת אבל אין באפשרותי האמצעים הכספיים. היר רצה אחרי לשרותים, למקלחת ולכל מקום. מה עושים, בבקשה תנו לי עיצות.
 

toomuchdogs

New member
אין מה לעשות, החושים מתכהים היא מחפשת

את הבטחון אצלך, כך גם היה אצל הכלבה שלי, עד שהפסיקה. לא בגלל שלא רצתה, אלא שהחושים עוד יותר התכהו לא שומעת לא ממש רואה, אז היא ישנה רוב הזמן, "נפלאות" הגיל
למה זה מפריע לך? יותר נכון, מה מפריע לך בזה? ואיך זה שיש לה גידול על חצי מהפנים וטוענים שלא כואב לה? קשה להאמין שמשהו צומח לה ולא כואב, היא על תרופות כלשהן? בת כמה היא?
 

MAMI M

New member
זה מפריע לי , כי לא הייתי רגילה להתנהגות כזו

של הצמדות אלי כל כך. היא גם ניגשת כל רגע שאלטף אותה, ואני מלטפת אותה, מבשלת לה שמה לה אוכל בתוך רוטב כי גם השינים שלה אכולות, לגבי לא כואב לה, זה הוטרינר שלה אמר לי שלא כואב לה, בטח יש לו נסיון, היא לא בוכה או מיללת כך שאני נוטה להאמין לו יש לו יותר נסיון מאשר לי.
 

toomuchdogs

New member
לא כל כאב מתבטא בייללות ובכי

כלבים מסתירים את זה מצויין. הם יביעו את זה בשפת הגוף שלהם, בפנים, עיניים, בפה.. בת כמה היא? אם השינוי זה מה שמפריע לך, עצתי לך, פשוט תתרגלי. אני בטוחה שהיא מנסה להעביר אלייך מסר כלשהו וממליצה לך לחזור איתה לוט'
 
מרחמים,מנחמים,מלטפים

ותומכים בה, היא מאבדת ביטחון או כאובה למרות מה שהוט אמר,או חשה אי נוחות אחרת וזקוקה לך.
 
למעלה