היי דיי דחוף..

alkobi12

New member
היי דיי דחוף..

לאחרונה התעניינתי בלימודי בימאות והפקה. כל מה שבעצם עושים מאחורי הקלעים בטלויזיה... מאוד מעניין אותי ומאוד משקף אותי. השאלה היא האם אפשר להתפרנס מזה בעתיד? איך מתקדמים בעצם אחרי הלימודים? יש מישהו שלמד את זה ויש לו הערות ?
 
תשובה

יש מספר בתי ספר בארץ המכשירים לתחומים אלו (כמו למשל בית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה בירושלים ).
מומלץ יותר ללמוד בחו"ל במקום נחשב על מנת להשתלב בתעשייה. ההשתלבות היא לא פשוטה, אבל אפשרית.
 

YuvalGivon

New member
להתייעץ עם אנשי שטח

המלצתי לדבר עם אנשים שעובדים או עבדו בתחום שיספרו לך:
מה תהליך רכישת המקצוע הטוב ביותר ?
מה המקצוע הזה אומר בפועל ביום יום ?
ואיך מתפרנסים מזה ?
צריך קצת עבודת חקר למצוא אנשים מהתחום - האינטרנט אפשר למצוא הרבה - לא להבהל ולא להשתכנע בקלות - לעשות עבדות חקר .איסוף מידע ולהתייעץ .לא צריך להיות סיפור מסובך 3-4 שיחות יתנו לך תמונה אמיתית ובהירה יותר. מוסדות הלימודים זה המקום האחרון לשאול על המקצוע.לענ"ד.

אנשים בדרך כלל מחליטים על קריירה די מהר אעפ"י שאף אחד מאיתנו לא יודע היכן תהיה בעוד 10 שנים מבחינה מקצועית. "סוף מעשה במחשבה תחילה"
בהצלחה רבה
 
למעלה