היי בני בן 4 חודשים עד לפני שבוע היה ישן לילה

pikosh

New member
היי בני בן 4 חודשים עד לפני שבוע היה ישן לילה

שלם בשבוע האחרון קם פעמיים בלילה. יש לציין שהיה לו חום יומיים אבל עבר לו. אני חושבת שהוא קם מכאבי בטן. כי הוא מפליץ בזמן האחרון הרבה ולא החלפתי סוג של אוכל. מה עושים? האם עליי ללכת לרופא?
 

קטקט78

New member
אם את חושבת שיש בעיה רפואית

כדאי להתייעץ עם רופא. כשאת אומרת לילה שלם את מתכוונת להלך לישון בשעה X קם בשעה Y וישן רצוף או שהיה ישן נניח משמונה בערב עד שבע בבוקר עם כמה התעוררויות באמצע? האם נרדם בעצמו? איפה ישן?

אמרת שהיה חולה - האם התנהגתם שונה בזמן המחלה ולאחר מכן הוא ציפה לאותה התנהגות והחל להתעורר?

חסרים לי הרבה פרטים, אשמח לפירוט אם את יכולה. בעקרון שווה להבין את טיב ה"הרעה בתנאים", אם בכלל. אבל אם את חושבת שיש איזושהי בעיה רפואית או שאת לא בטוחה, כדאי קודם לשלול את זה.
 

pikosh

New member
אני לא חטשבת שיש בעיה רפואית...רק אני לא מבינ

מה קרה.הוא היה הולך לישון ב-23:00 וקם ב-08:30. בלי לקום באמצע. הוא תמיד ישן בין 8.5 שעות לעשר שעות ברצף בלי לקום. בעלי מרדים אותו עליו הוא נרדם בנדנדה.
 

קטקט78

New member
מה שייתכן שקרה

זה שעכשיו, בגיל ארבעה חודשים, הוא נעשה עירני יותר לסביבה וזה שהוא תלוי בכם להרדמה הפך להיות מכשול קטן. זה מאוד טבעי, אם מבינים את הדרך שבה תינוקות וגם מבוגרים ישנים- כולם מתעוררים בלילה ואלה שיש להם הקשרי שינה שליליים, תלויים במשהו חיצוני כדי להרדם, לא מצליחים להרדם בחזרה בעצמם. גם שעת השינה מאוד מאוחרת ומגיל שלושה ארבעה חודשים מומלץ להשכיב לישון 18:30-20:30 כששמונה וחצי זה כבר ממש מאוחר. השינה, כשהם בעייפות יתר, אינה רצופה והם מתעוררים וצריכים עזרה הרבה יותר.

מציעה לכם להקדים את שעת השינה, להוסיף טקס שינה אם אען לכם אחד כזה, ולהתחיל לנתק בעדינות את התלות בכך שלא תשכיבו אותו במיטה כשהוא כבר לגמרי ישן אלא כמעט ישן. תגידי לי אם יש לך הרגשה שזה לא מתאים או אם יש לך שאלות.
 
למעלה