היי בנטורל

LIFEEV

New member
היי בנטורל

סוף סוף פרסומת שאני אוהב גם מסר חברתי, גם בלונדינית מהממת מי צריך יותר מזה ? אני רק לא נרדם כרגע כי יש לי שאלה שעומדת ברומו של עולם האם שירה היתה נוכחת גם הפעם באודישנים ואישרה לצביקה לומר לדנה שהוא מכניס אותה רק בנטורל אגב, ניסתי להעביר את המסר של צביקה פיק, בדיוק במילים שלו, לאיזו מישהי שבאה לבקר אחת מהיזיזות שלי, כולה אמרתי לה שהיא יכולה להיכנס רק בנטורל ואין לכם מושג איזה צרחות הלכו פה בוואלה יש גירסה מלאה של הקליפ ולא את הפרסומת שמשודרת בטלוויזיה הקרדיטים הם לבמאי רוני גרובר. ולהפקה: מיוחס קריאיטיב פרודאקשן למרות העבודה היפה אני חייב לומר שאין ספק שבשביל לחבר שם הכי ישראלי כזה לחברת קריאיטיב פרודאקשן צריך להיות על משהו,,, וזה כמובן סתם הלצה והומור ברוח טובה,,,
 

LIFEEV

New member
באותו עניין: פלאפון על סמים

500 אלף דולר לנינט על קמפיין פרובקטיבי ? חברה אתם מושכים את כל התעשיה למעלה עם תשלום לא הגיוני לסלב ! מה ב250 אלף היא לא היתה עושה את הפרסומת ? חוץ מזה אם הייתם משלמים לרותם סלע מליון דולר על קמפיין פרובקטיבי לא הייתי אומר כלום, אבל לנינט ? מישהו במשרד הפרסום של פלאפון בהיי, וזה לא נטורל
 

winner07

New member
צריך להגיד תודה לסלב שישתתפו בקמפיין בחינם

לצביקה פיק, רון שובל, עידו תדמור, אונה ועוד... תודה להם!
 

ברונדבי

New member
פרסומת מטומטמת

וסלחו לי על הוולגריות. יש דבר בפירסום שנקרא "קהל יעד", לא? אני לא מבין, האם הרשות חושבת שמדובר על פירסומת לילדים בני 13 שנשארו בני 13 5 שנים? ראשית, הסלבים דרג ב'-ג' לצערי, לא ממש מרגש אותי. שנית, כמו שכבר אמרו, הסלוגן "היי בנטורל" לא קשור למציאות וסתם מאכזב. שלישית, מי ישים כזה תליון? ועוד ישלם עליו? מה זה השטות הזאת? הפירסומת עושה רושם של פירסומת לפסטיגל - רק שהרשות תגיד לי, אם באמת יש עליה מחרידה של שימוש בסמים בגיל 12-13, שממש דורשת פירסום שכזה, אז אולי במקום לשלם לפירסומאים יחסית לא מוצלחים - שישלמו לאחמניג'ד שישמיד את המדינה?, כי תכל'ס- המצב בקנטים.
 
למעלה