בשביל לרצות אתה צריך לקחת מספר ולעמוד בתור. לחדור? מה הכוונה לחדור? אולי אתה מתכוון להחדיר? כי יש הבדל בין השניים! לחדור זה כולך, להחדיר זה רק חלק ממך. כדאי שתהיה יותר מכוון. סופטי הולכת לעשות סיכה.
וחוץ מאצבע כואבת < שאני עוד זקוקה לה הלילה> לא יוצא כלום. אגב הטלפון שלך לא זמין רציתי לעבור ישר לתכלס. בכל אופן תגיד לי עכיו אם אני אצטרך את האצבע גם הלילה או לא?! סופטי שלא עשו אותה באצבע