היי בנות הרבה זמן לא הייתי פה, התחלתי לעבוד, ועברתי כמה שינויים בחיים שלי. הכל מצויין בלי עין רעה, פחות כאבים פחות דאגות... :) מ-א-ו-ש-ר-ת מאוד !! חג פורים שמח לכולכן