היי בנות, חייבת

blue4u2

New member
היי בנות, חייבת ../images/Emo53.gif../images/Emo92.gif../images/Emo23.gif

היי, אני לא נמצאת פה בחברתכן כבר המון זמן אבל מדי פעם מציצה לכן.....עוברים עליי/עלינו המון אירועים טובים יותר ופחות לצערנו ולכן הזמן על המחשב לא ארוך..... אני חייבת את עזרתכן בעניין ייעוץ והכוונה מקצועית שאני חייבת לעשות. לפני כמה חודשים טובים זכור לי שאחת ממשתתפות הפורום דיברה על איזושהי מאבחנת/יועצת/תרפיסטית טובה ומומלצת שמגיעה לאיזור המרכז וששווה להתייעץ איתה כדי לקבל כיוון חדש בחיים. אני נמצאת בתקופה מאוד מאוד מאוד לא מאושרת מבחינה מקצועית, לא מוצאת כיוון חדש ומתאים לי, רוצה להתקדם ולעשות שינוי וחייבת המלצה על מישהו טוב שיכול לעזור לי בעניין. אם אותה בחורה שיודעת על מה אני מדברת או אחת מכן קיבלה בזמנו במסר את פרטיה של היועצת המומלצת, אשמח לקבל הפרטים במסר אישי. כיתבו לי כאן ששלחתן לי מסר על מנת שאיכנס לתא שלי. בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה - אין לכן מושג כמה זה חשוב לי
מראש ושתהיה לכולן שנה טובה ומתוקה, אמן
 

אמאאור

New member
שולחת לך מסר וגם פה עם הפרטים:

שמה מיכל קהת-ציטרון, טל' 04-8373577.
 

blue4u2

New member
היי אמאאור ../images/Emo51.gif על הפרטים כאן

אבל משום מה לא קיבלתי את המסר. אם את רוצה לכתוב לי עוד משהו על זה - אני יותר מאשמח
ושוב
ענקית
 

אמאאור

New member
בבקשה.

אין לי הרבה מה להוסיף, מלבד זה שמיכל היא אדם מדהים, אישיות, ואני מאוד אוהבת אותה ומתחברת אליה נפלא. אני תלמידה שלה כבר כמה שנים, כך שאני משוחדת לגמרי. ברור, נכון? מציעה לך לקבוע איתה פגישה. אם את רוצה לדבר איתי לפני, את מוזמנת.
 

גוליגל

New member
אם את תלמידה שלה אולי תוכלי להסביר

משהו. יצרתי איתה קשר (יותר נכון עם המזכירה שלה) והוסבר לי שהאבחון נעשה דרך כפות הרגלים. הופתעתי לרגע ולקחתי זמן ל"חושבים" על העסק. את יכולה לספר על זה טיפה יותר? בפרט על עניין כפות הרגלים? תודה!
 

אמאאור

New member
בהחלט- הנה על כפות רגליים ../images/Emo26.gif

מיכל עסקה במשך שנים רבות בעבודה עם אנשים, והיתה מורה בשיטת גרינברג. דרך האבחון של אדם בשיטת גרינברג מתבססת על כפות הרגליים שלו. למעשה, מיכל פיתחה את כל ההיבט של אבחון דרך כפות רגליים, ועד היום היא משתמשת בהן ככלי אבחוני בעבודה עם אנשים. בכפות רגליים ניתן לראות את הפוטנציאל הבסיסי של אדם, מה ממומש ומה לא, איפה אדם חסום, היסטוריה אישית, חלומות, רצונות, בחירות, תקיעויות, בעיות פיזיות ועוד ועוד. כפות הרגליים של אדם הן ממש ספר פתוח - למי שיודע את השפה! מקווה שהצלחתי להסביר. את מוזמנת לשאול שאלות נוספות.
 
למעלה