היי בנווותתתתת

היי בנווותתתתת

אתמול צבעתי את השיערררר לבצע חדש ומחודש.. בצע שאף פעם לא היה לי על הראש.. שחור כחול... יצא פצצצהההה!!!! תודה תודה תודה.. חיחיי... רעות
 
לא זה לא שחור סיני...

אני יודעת מה זה שחור סיני.. זה לא שחור סיני זה כחול.. זה פשוט יצא לי מין שחור כחול כזה יעני כחול כהה כזה ויש כאלה שחושבים שזה שחור ולא שמים לב כל כך שזה כחול. רעות
 
למעלה