היי, בוקר אור

jozefin3

New member
../images/Emo39.gif../images/Emo141.gifבוקר אור לכולםםם../images/Emo39.gif

יפה להתחיל את הבוקר עם חיוך , של מפוזרת והמון ציורים מסביב.. סנדלים כבר קניתי
, מה שנשאר לי זה לחפש מכנס וורוד
אחלה יום שיהיה לך מפוזרת והמשיכי כך
לשלשל מילים , כיף
 
בוקר טוב ויום נפלא../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

יום שטוף שמש לא-טורדנית. כזו שמחממת אותי בהקפדה ראוייה מבלי להוות כורם מציק וטורדני מדיי.
 
למעלה