היי אתם אולי יכולים לתת לי הסבר קצר

קטריין

New member
היי אתם אולי יכולים לתת לי הסבר קצר

על הטופז ותכונותיו
מראש לילך
 

stoneage

New member
הטופז

אחת משנים עשר אבני החושן, שמה בעברית: פטדה. מקורה: ברזיל אוסטרליה, פקיסטן, אפריקה ועוד. צבע: כחול, גווני כתום-אדום-חום לעיתים ורוד. נקראת ע"ש אי בים האדום. מדכאה פחדים. מגבירה יצירתיות, מרגיעה ומשמשת כמאזן רגשי. ורודה-מעניקה אנרגיה של אהבה. חומה - מעניקה אנרגיה פיזית. מביאה ליצירת התקשרויות עסקיות וחברויות.מקלה על בעיות בכבד ובבלוטת האנדוקרין. כחולה - טובה לאנשים אשר אינם יודעים לקבל. גורמת להווצרות רעיונות. צהובה - מעניקה מרץ ואנרגיה. מחזקת אינטלקט. שקופה - מחדדת מחשבות לסיפורים ושימושים היסטוריים כנסי לאתר
 

FireDragon

New member
גברת סטואנאייג´ היקרה...

סליחה על הפניה אני פשוט לא זוכר את השם הפרטי שלך... יש לי שאלה שלא כלכך קשורה לפורום אבל מעניינת אותי... כל פעם מדהימות אותי התגובות שלך בפורום... כל כך מפורטות וכל כך נכונות ומדויקות... רק רציתי לדעת... את זוכרת את כל זה מעל פה או שיש אבנים שאת זוכרת ויש שאת פשוט מחפשת חומר? כי אם תראי את התשובה שרשמת למעלה תביני שהתגובה נשמעת כמו מישהו שבלע ספר על קריסטלים...... בכל אופן, תגובות מעולות ומדהימות כל פעם מחדש... תמשיכי ככה!!! (גם אם זה מזכרונך או לא)
 

stoneage

New member
אנחנו כותבים במקביל..

הוספת את זה בזמן שהייתי עסוקה ברישום התשובה..לכן ציינתי שם את שמי..
 

stoneage

New member
תודה רבה, כיף לשמוע החומר לקוח..

חלקו מהראש וחלק אני נעזרת בספר שכתבתי (סוד הקריסטלים). החומר הכללי כולו מהראש, תכונות ספציפיות גם וגם לעיתים למרות שאני זוכרת אני נעזרת בספר שלי, מהר יותר וקל יותר בשעות אלו אחרי יום עבודה וילדים. האמת, שדווקא בזכות הפורום אני מגלה כמה הגיון יש מאחורי כל התורה של האבנים. יש המון שאלות "חדשות" וזה ממש עניין של ידע כללי + לוגיקה וזה מדהים אותי איך שזה עובד. לפעמים אני מפתיעה את עצמי.....אבל נו, כך גם נכתב הספר ואני מקבלת עליו המון מחמאות וזה ממש כיף. ותודה לך שוב על הפירגון, כיף לשמוע שאני יכולה עזור לאנשים. תמיד שאנשים חוזרים אלינו לחנות ומספרים על כמה שהאבנים עזרו, זה עושה לנו טוב. אגב, שמי שני תודר.
 
למעלה