היי אנשים...

MULAN30

New member
תמירי בבקשה תעזור לי ...

אני לא יכולה קשה לי לבד עם הילדים בבית.. העיקר אתה "שבט, שבט..."
 
כימיקל משהו?

צר לי לאכזב אותך, לא נראה לי שהוא באמת בכימיקל בראדרס.
 

y o b b o

New member
גם אני אכתוב מהר...

סבבה חוץ מזה שקצת התבאסתי פה... אבל בכלליות סבבה :) מה איתך?
 
למעלה