ילד למה?! אני יכול לאמץ אותך!
M MULAN30 New member 8/8/05 #23 תמירי בבקשה תעזור לי ... אני לא יכולה קשה לי לבד עם הילדים בבית.. העיקר אתה "שבט, שבט..."
N Nightwinds Lullaby New member 8/8/05 #27 כימיקל משהו? צר לי לאכזב אותך, לא נראה לי שהוא באמת בכימיקל בראדרס.
Y y o b b o New member 8/8/05 #22 גם אני אכתוב מהר... סבבה חוץ מזה שקצת התבאסתי פה... אבל בכלליות סבבה מה איתך?