היי אנשים...
ככה כמה ימים טובים לא הייתי פה כי קניתי את הכרטיס קול והיו לי בעיות אז פירמטתי ת'מחשב ועד שסידרתי את האינטרנט לקח זמן... בכל מקרה יש םלי סיפור משעשע... קניתי ת'כרטיס לא עבד אז בסוף הלכתי לחנות עם המחשב אחרי שניג'סתי למוכר והוא לא ממש הראה ידע רב בנושא אז כשבאתי לחנות לטענתו הוא הביא מישהו שמבין(לדעתי הוא במקרה היה) הוא גם לקוח של החנות... בכל מקרה בזמן שהוא בדק מה הבעיה התחלנו לדבר והוא שאל אותי אם אני מכיר את TETRIUM אמרתי לו שבטח שכן אז הוא אמר לי "אהה אז אני קובי מטטריום". המשכנו לדבר הוא עזר לי ואמר לי מה הבעיה ואז לפני שהוא הלך הוא נתן לי את הטלפון שלו ואמר לי למקרה שיש לי עוד בעיות, וגם הזמין אותי לאולפן שלו ואמר לי שנעשה קטע ביחד
קיצר כמו שאומרים בכל דבר רע יש גם טוב! יצאתי מאושר רצח ואני אשבוע כנראה אפגוש אותו
אז מה היה לכם פה? אין לי כוח להתחיל לקרוא ספרו ככה בכלליות...
ככה כמה ימים טובים לא הייתי פה כי קניתי את הכרטיס קול והיו לי בעיות אז פירמטתי ת'מחשב ועד שסידרתי את האינטרנט לקח זמן... בכל מקרה יש םלי סיפור משעשע... קניתי ת'כרטיס לא עבד אז בסוף הלכתי לחנות עם המחשב אחרי שניג'סתי למוכר והוא לא ממש הראה ידע רב בנושא אז כשבאתי לחנות לטענתו הוא הביא מישהו שמבין(לדעתי הוא במקרה היה) הוא גם לקוח של החנות... בכל מקרה בזמן שהוא בדק מה הבעיה התחלנו לדבר והוא שאל אותי אם אני מכיר את TETRIUM אמרתי לו שבטח שכן אז הוא אמר לי "אהה אז אני קובי מטטריום". המשכנו לדבר הוא עזר לי ואמר לי מה הבעיה ואז לפני שהוא הלך הוא נתן לי את הטלפון שלו ואמר לי למקרה שיש לי עוד בעיות, וגם הזמין אותי לאולפן שלו ואמר לי שנעשה קטע ביחד