היי אנשים...

y o b b o

New member
היי אנשים...

ככה כמה ימים טובים לא הייתי פה כי קניתי את הכרטיס קול והיו לי בעיות אז פירמטתי ת'מחשב ועד שסידרתי את האינטרנט לקח זמן... בכל מקרה יש םלי סיפור משעשע... קניתי ת'כרטיס לא עבד אז בסוף הלכתי לחנות עם המחשב אחרי שניג'סתי למוכר והוא לא ממש הראה ידע רב בנושא אז כשבאתי לחנות לטענתו הוא הביא מישהו שמבין(לדעתי הוא במקרה היה) הוא גם לקוח של החנות... בכל מקרה בזמן שהוא בדק מה הבעיה התחלנו לדבר והוא שאל אותי אם אני מכיר את TETRIUM אמרתי לו שבטח שכן אז הוא אמר לי "אהה אז אני קובי מטטריום". המשכנו לדבר הוא עזר לי ואמר לי מה הבעיה ואז לפני שהוא הלך הוא נתן לי את הטלפון שלו ואמר לי למקרה שיש לי עוד בעיות, וגם הזמין אותי לאולפן שלו ואמר לי שנעשה קטע ביחד
קיצר כמו שאומרים בכל דבר רע יש גם טוב! יצאתי מאושר רצח ואני אשבוע כנראה אפגוש אותו
אז מה היה לכם פה? אין לי כוח להתחיל לקרוא ספרו ככה בכלליות...
 
קובי טטריום? עבד עליך

הטטריום היחיד שיש בשוק הוא גדי אבוקסיס באר שבעי לשעבר הוציא אלבום שנה שעברה(ביחד עם חבר בשם טוני)
 

TRANCE ADDICT

New member
אחי אני לא רוצה לבאס אותך אבל....

טטריום אלה גדי אבקסיס וטוני טואיטו....וסתם ככה שתדע שחבר של מכיר את גדי והוא סיפר לו שהם התפרקו ככה שבכל אופן לקובי שציינת למעלה אין קשר להרכב ככה שאני לא מציע לך ללכת אליו לאולפן אלה אם כן אתה רוצה להגיע לשידור חוקר בתור קורבן.....חחח
 

Spazzzmo

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...... Psykovsky Vs. Deja Vu Project - Only Love ( We Will Take )
 
חחחחחחחחחחחחח

טטריום זה שתי אנשים גדי אביב וטוני טוויטו שהתפרקו עכשיו גדי נותר לבד והוא פותח לייבל הקובי הזה שאתה מדבר עליו אם הוא לא חתום אצלו אז הוא לא קשור אליו בכלל אל תאכל לוקשים חחחחחח הרגת אותי וגם את אבי חחח
 

TRANCE ADDICT

New member
וגם אותי חחחחחחח.....

יאאלה איזה שקרנים מניאקים יש בבאר שבע חח..
 

y o b b o

New member
חח וואלה?!

מוזר רצח... אולי לא הבנתי אותו... בכל מקרה אני יודע שיש לו אולפן והוא יוצר הוא אמר לי גם שם אחר אבל אני לא זוכר כימיקל משהו... כשהוא אמר לי שהוא מטטריום אז שאלתי אותו עם הוא עובד עם הוא בן דוד של חבר שלי אזהוא אמר לי שהוא עובד איתו... לא יודע... מוזר...
 

y o b b o

New member
תיקון

שאלתי אותו אם הוא בן דוד של חבר שלי אז הוא אמר לי שהוא עובד איתו...**
 
ספזמו תגיד

אתה מסניף קרינה אחי?? כי אם לא אז איך זה שהראש שלך בגודל כדורסל 7 (על זה חשבתי ב 5 שניות אני משתפררררר)
 

MULAN30

New member
נכנסת ל

פורום הלא נדע יצאת לא נודע.. ועוד תגיד על כך תודה
 

orberman

New member
מה את המקשיב לכל פדופיל!

הוא יאנוס אותך!!! ממתקים זה פאסה ברור שהוא ככה יפתה אותך במה שהוא אמר! אל תלך אליו!!!! השץגעת לגמרי נפלת על הראש תדפוק אותו בקיר אולי תתעורר שלא יהיה מאוחר ואז נדע שזה לא היה חידה אז לך הביתה ותדע שכולנו אחים ואנחנו לא מפסידים לכל הפדופילים כי כולנו יהודים אז תיזכר במה שברמן כי זה לא צחוק פטיש כריש מפיל אותך מתיש אתה לא מבין מאיפה זה בא אולי זה בעצם חידה או סתם אחד מסחרי שכל היום רק טוחן את הרדיו והרדיו כבר נטחן כי הוא לא מוכן לכל הלאגן שהטראנס בא לעולם והפיל פה פצצת אטום ואף אחד לא שם לב אבל לכולם הקרינה והרבה כבר נדבקו עובדה אז נדבר ותשמע מזמר ברדיו אקטיבי של הקרינה שתתגלה בעולם הבא אההההההה יצא לי פריסטייל!!!
יו יו יו דיג'יי ברמן אין דה האוס מארח את מולאןןןןןןןןןןןןן
 

orberman

New member
...

אוקי עכשיו קבלו את זה עם תיקון ושהכל יראה נוח לעין ויותר ברור : השתגעת לגמרי נפלת על הראש תדפוק אותו בקיר אולי תתעורר שלא יהיה מאוחר ואז נדע שזה לא היה חידה אז לך הביתה ותדע שכולנו אחים ואנחנו לא מפסידים לכל הפדופילים כי כולנו יהודים אז תיזכר במה שברמן אומר כי זה לא צחוק פטיש כריש מפיל אותך מתיש אתה לא מבין מאיפה זה בא אולי זה בעצם חידה או סתם אחד מסחרי שכל היום רק טוחן את הרדיו והרדיו כבר נטחן כי הוא לא מוכן לכל הבלאגן שהטראנס בא לעולם והפיל פה פצצת אטום ואף אחד לא שם לב אבל על כולם הקרינה והרבה כבר נדבקו עובדה אז עוד נדבר ותשמע את ברמן מזמר ברדיו אקטיבי של הקרינה שתתגלה בעולם הבא
 

orberman

New member
יש לי עוד !

אין אין אין רייב מטורף בלי בלי בלי שיכאב לך האפאף איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה הבולדוזר? (אני מבין את המילים אני יודע שאין קשר)
 

orberman

New member
בלדה לשוטר

כן כן יש לי עוד זה בא לי עכשיו הידיים מתפרצות על המקלדת כן כן כן כן נשמות אתם עושים ת'עבודה ואני יודע היא קשה אז תוותר אל תתימר וזה לא סתם עוד חרוז מפי ברמן המשורר כי הנה אני בא למשטרה ולא אני לא פושע רע באתי להגן על אישתי שנעלמה ולא מוצאים אותה אבל היא תימצא והכל יצא יפה וזה לא עוד סתם סיפור לאיזה שוטר שרק עשה ת'עבודה כי אם הוא תופס אותי בדלקה אז לפחות לי הוא יוותר כי אני המשורר שכתב את הבלדה לשוטר
 

orberman

New member
...

Berman V.s Mishmoonkin V.s TֱAֱMֱIֱR תמיר הילד עם החול מהבומבלה מישמונקין - לא יודע ברמן - פנג הלבן
 
למעלה