mishmish18
New member
היי אנשים 
זאת ההודעה הראשונה שלי בפורום הזה למרות שכבר קראתי פה הודעות.. אני מאוד אוהבת לצלם ולצייר, ויש לי דף ב``במה חדשה`` עם המון עבודות שלי (גם צילומים וגם ציורים). אז אם בא לכם, תיכנסו.. ואני אשמח לקבל תגובות על העבודות שלי.. תודה, טל
זאת ההודעה הראשונה שלי בפורום הזה למרות שכבר קראתי פה הודעות.. אני מאוד אוהבת לצלם ולצייר, ויש לי דף ב``במה חדשה`` עם המון עבודות שלי (גם צילומים וגם ציורים). אז אם בא לכם, תיכנסו.. ואני אשמח לקבל תגובות על העבודות שלי.. תודה, טל