היי אנשים 2 שאלות:

TֱAֱMֱIֱR

New member
טוב נו נלך ביחד זו לא בושה!

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
די זה זורם לכיוון לא טוב!
 

TRANCE ADDICT

New member
אבי שכח מזה...

מהים אני לא מבקר אצלך יותר במשרד...שלא תאנוס אותי עם המבטים שלך יום אחד....חחח...
 

DorDassa

New member
אני אישית אוהב את

Void - Fuck The System Skazi - Zueira חורש עליהם כל הזמן ועוד כמה טראקים לא יודע אם הם מהחצי שנה האחרונה Mafia - Greedy 1200_mics_-_the_mayans_incas_and_aztecs Skazi DuvDev - world destruction Infected Mushroom - I Wish Infected Mushroom - I Wish (skazi rmx) שהוא חזק ביותר..
 
למעלה