היי,,,אני תוהה

היי,,,אני תוהה

מאז שאני זוכרת את אחותי הבכורה (יש לי שישה אחים ואחיות) מגיל עשרים בערך היא פיתחה מעין "תחביב " היא נוהגת לטוס לחוץ לארץ דיי הרבה כשהייתה רווקה וכך גם כשהייתה נשואה ואפילו כשילדה היו קטנטנים היא טסה לה לטיולים בכמויות והיום משחוותה גירושים קשים וצורמים (בעלה עזב אותה למען צעירה וחתיכה ) נראה שזה רק התגבר והתגבר ובנוסף הפכה לאדם ממורמר יותר ויותר... היא טסה לטיסות קצרות וארוכות כל מה שידה משגת..זה יכול להיות דרך הטבות ומבצעים טובים דרך עבודה ויכול להיות גם טיולים יזומים דרך סוכנויות נסיעות לפחות 8- 12 טיולים בשנה אם לא יותר ...והיא לא עשירה אך משתכרת בסדר וחוסכת ואף מתקמצנת מאד על דברים אחרים חשובים כל זה בשביל שיהיה מספיק לטיולים. פעמים רבות היא השאירה את ילדיה לבד בחגים ובימי הולדת ונסעה..לעיתים זה נראה לי כמו איזה בריחה (גם בחיינו המשפחתיים בילדותנו לא היה קל והמציאות היתה דיי קשה) אני תוהה אם יש תופעה כזו פסיכולוגית תודה
 

גרא.

New member
מלעונית8,זה היה יכול להיות דפוס של התמכרות

כמו התמכרות למצבים,או לחומרים,אלמלא העיסוק בכך הוא יקר בכל קנה מידה.יותר סביר להניח בלא להכיר אותה כי זו דרך שהיא בחרה ממש כפי שכתבת,של בריחה מהמציאות ,מהגירושין הקשים שעברה,ומהלחץ המשפחתי הסביבתי בו היא כנראה חשה בדרך כלל מחנק רב.בכל מקרה,הבחירה הזו בנסיעה לחו"ל,אינה בלתי מוגבלת בדומה לאפשרות לעשן,או לשתות אלכוהול למתמכרים לכך.ולכן הטיפול שכדאי שהיא תפנה אליו,אינו דווקא טיפול בתמכרות,אלא מכוון לשפר את יכולותיה להתמודד עם המציאות.לתת לה כוחות ,כלים וטכניקות להתגבר על מצבי הלחץ והמתח.
 
גרא אתה פשוט גאון

אכן היא משתמשת הרבה במילה לחץ לחץ ...וזה דיי מעצבן אותי שכל דבר נתפס בעיניה כלחץ. תודה
 
למעלה