היי,,,אני תוהה
מאז שאני זוכרת את אחותי הבכורה (יש לי שישה אחים ואחיות) מגיל עשרים בערך היא פיתחה מעין "תחביב " היא נוהגת לטוס לחוץ לארץ דיי הרבה כשהייתה רווקה וכך גם כשהייתה נשואה ואפילו כשילדה היו קטנטנים היא טסה לה לטיולים בכמויות והיום משחוותה גירושים קשים וצורמים (בעלה עזב אותה למען צעירה וחתיכה ) נראה שזה רק התגבר והתגבר ובנוסף הפכה לאדם ממורמר יותר ויותר... היא טסה לטיסות קצרות וארוכות כל מה שידה משגת..זה יכול להיות דרך הטבות ומבצעים טובים דרך עבודה ויכול להיות גם טיולים יזומים דרך סוכנויות נסיעות לפחות 8- 12 טיולים בשנה אם לא יותר ...והיא לא עשירה אך משתכרת בסדר וחוסכת ואף מתקמצנת מאד על דברים אחרים חשובים כל זה בשביל שיהיה מספיק לטיולים. פעמים רבות היא השאירה את ילדיה לבד בחגים ובימי הולדת ונסעה..לעיתים זה נראה לי כמו איזה בריחה (גם בחיינו המשפחתיים בילדותנו לא היה קל והמציאות היתה דיי קשה) אני תוהה אם יש תופעה כזו פסיכולוגית תודה
מאז שאני זוכרת את אחותי הבכורה (יש לי שישה אחים ואחיות) מגיל עשרים בערך היא פיתחה מעין "תחביב " היא נוהגת לטוס לחוץ לארץ דיי הרבה כשהייתה רווקה וכך גם כשהייתה נשואה ואפילו כשילדה היו קטנטנים היא טסה לה לטיולים בכמויות והיום משחוותה גירושים קשים וצורמים (בעלה עזב אותה למען צעירה וחתיכה ) נראה שזה רק התגבר והתגבר ובנוסף הפכה לאדם ממורמר יותר ויותר... היא טסה לטיסות קצרות וארוכות כל מה שידה משגת..זה יכול להיות דרך הטבות ומבצעים טובים דרך עבודה ויכול להיות גם טיולים יזומים דרך סוכנויות נסיעות לפחות 8- 12 טיולים בשנה אם לא יותר ...והיא לא עשירה אך משתכרת בסדר וחוסכת ואף מתקמצנת מאד על דברים אחרים חשובים כל זה בשביל שיהיה מספיק לטיולים. פעמים רבות היא השאירה את ילדיה לבד בחגים ובימי הולדת ונסעה..לעיתים זה נראה לי כמו איזה בריחה (גם בחיינו המשפחתיים בילדותנו לא היה קל והמציאות היתה דיי קשה) אני תוהה אם יש תופעה כזו פסיכולוגית תודה