The neighbors boy
New member
היי... אני חדש פה
שלום לכולם! אני חדש פה ואין לי ושום ניסיון במאגיה. בעבר (לפני כשלוש שנים – גיל 13) הייתי מעוניין לעסוק במאגיה, ועשיתי הרבה שטויות. כנראה, שמשהו שקרה לי גרם לי להבין שזה לא הדרך לעסוק בה, הפחיד אותי וגרם לי לעזוב את הנושא, עד עכשיו. היום אני רוצה שוב לעסוק במאגיה. התחלתי לקרוא את הקורס שמפורסם בפורום ואני מתחיל לעשות את התרגילים שרשומים בו. בכול אופן, אני רושם הודעה זו מפני שאני רוצה לנסות להבין מה קרה לי בעבר, לפני שלוש שנים, מה גרם לכך ואם זה בכלל היה מציאות... שלכם The neighbors boy
שלום לכולם! אני חדש פה ואין לי ושום ניסיון במאגיה. בעבר (לפני כשלוש שנים – גיל 13) הייתי מעוניין לעסוק במאגיה, ועשיתי הרבה שטויות. כנראה, שמשהו שקרה לי גרם לי להבין שזה לא הדרך לעסוק בה, הפחיד אותי וגרם לי לעזוב את הנושא, עד עכשיו. היום אני רוצה שוב לעסוק במאגיה. התחלתי לקרוא את הקורס שמפורסם בפורום ואני מתחיל לעשות את התרגילים שרשומים בו. בכול אופן, אני רושם הודעה זו מפני שאני רוצה לנסות להבין מה קרה לי בעבר, לפני שלוש שנים, מה גרם לכך ואם זה בכלל היה מציאות... שלכם The neighbors boy