היי... אני חדש פה

היי... אני חדש פה

שלום לכולם! אני חדש פה ואין לי ושום ניסיון במאגיה. בעבר (לפני כשלוש שנים – גיל 13) הייתי מעוניין לעסוק במאגיה, ועשיתי הרבה שטויות. כנראה, שמשהו שקרה לי גרם לי להבין שזה לא הדרך לעסוק בה, הפחיד אותי וגרם לי לעזוב את הנושא, עד עכשיו. היום אני רוצה שוב לעסוק במאגיה. התחלתי לקרוא את הקורס שמפורסם בפורום ואני מתחיל לעשות את התרגילים שרשומים בו. בכול אופן, אני רושם הודעה זו מפני שאני רוצה לנסות להבין מה קרה לי בעבר, לפני שלוש שנים, מה גרם לכך ואם זה בכלל היה מציאות... שלכם The neighbors boy
 

shineing moon

New member
ברוך הבא../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

את האמת אין לי מושג מה קרה לך לפני 3 שנים וגם לא הכי הבנתי את ההסבר שלך על מה שקרה
אולי מישהו אחר יוכל לעזור בנתיים אני יגיד לך ברוך הבא והשתלבות נעימה
 
תודה רבה

אני בעצמי לא ממש יודע מה קרה לי לפני שלוש שנים, ואני לא יודע אם כדאי לספר פה את מה שקרה. אני חושב שכדי שאני אקרא הודעות בפורום כדי לראות אם זה המקום המתאים לכתוב בו על מה שקרה לי. בכול אופן, תודה על ברכתך. The neighbors' boy
 

jbu

New member
../images/Emo65.gif ברוך הבא ../images/Emo141.gif

מקווה שתמצא את מה שאתה מחפש.
 
למעלה