היי, אני חדש פה

Jabberwock

New member
היי, אני חדש פה

ויש לי כמה תהיות. ראשית - בקשר להתמודדות של קספארוב מול ג´וניור בירושלים. מישהו יודע איפה משיגים כרטיסים לזה? ועוד דבר - איזו תכנית שח אונליין (חינם) הכי טובה? כרגע אני משחק עם KasparovChess, אבל יש לה כמה מגבלות כמו קהילה מצומצמת, אנשים שמקללים, ממשק לא הכי יפה, והחסרון שהכי בולט בשבילי - אי אפשר לתרגל שם מצבים מסויימים במשחק - הכוונה שאי אפשר לקחת לוח ריק ולשים עליו את הכלים שאני רוצה. הדרך היחידה היא לשחק מול עצמי ולהוריד את כל הכלים הלא נחוצים תוך כדי משחק. מיותר לציין שזה מאוד מסורבל. יש משהו שמומלץ יותר?
 

Gezer

New member
התחרות

בין קספארוב לדיפ ג´וניור יתקיים בדצמבר במצודת דוד - האמת לא ידעתי שצריך לקנות כרטיס אבל אני ינסה לברר. לפי דעתי kasparov.com/play זוהי תוכנה נהדרת אבל זזה באמת חיסרון(לא גדול מאוד) יש את ICC www.chessclub.com אבל אני חושב שגם שם אי אפשר, הרשימה שלי עוד ארוכה ובאף אחת מהתוכנות שאני מכיר אני לא חושב שיש אפשרות כזו, בשביל זה יש תוכנות מסחריות שאפשר לקנות באתרים כמו www.chessmaster.com או www.chessclub.com.
 

Prophet

New member
יש את

chess rally תוכנה מצוינת ופשוטה הבעיה שצריך לקנות אותה ואם אתה לא קונה אותה אז יש לך אותה רק 15 יום ... אפשר להוריד מ: parapara.co.il וכדי למצוא תחפש: ChessRally אם אתה רוצה לקנות זה עולה 20$
 
למעלה