LIRONSH100
New member
היי אני חדשה...
היי קוראים לי לירון ואני אוהבת את בון ג'ובי כבר די הרבה זמן ... אני בת 17 ובי"ב.... ויש לי חברה שהיא בת 23 והיא מגיל 10 מעריצה אותם ומחכה שהם יגיעו לארץ (באמת הגיע הזמן כבר!!!) אני והיא שמנו לב גם לזה שגון או בכינוי שאנחנו המצאנו לו בון בון (מבונבנירה) לג'וני דפ (או בכינויו ג'ון ג'ון...) למשל שניהם שמם האמיתי הוא ג'ון, שניהם בני 43, שניהם גורמים לבנות את אותם הרגשות... שניהם צריכים להיות פה כבר בארץ... שניהם די דומים בחיוך (החיוך הממיס של שניהם..) ועוד הרבה דברים... בקרוב החברה שלי גם תבוא פשוט היא לא ליד המחשב....) וזהו אני חושבת...
היי קוראים לי לירון ואני אוהבת את בון ג'ובי כבר די הרבה זמן ... אני בת 17 ובי"ב.... ויש לי חברה שהיא בת 23 והיא מגיל 10 מעריצה אותם ומחכה שהם יגיעו לארץ (באמת הגיע הזמן כבר!!!) אני והיא שמנו לב גם לזה שגון או בכינוי שאנחנו המצאנו לו בון בון (מבונבנירה) לג'וני דפ (או בכינויו ג'ון ג'ון...) למשל שניהם שמם האמיתי הוא ג'ון, שניהם בני 43, שניהם גורמים לבנות את אותם הרגשות... שניהם צריכים להיות פה כבר בארץ... שניהם די דומים בחיוך (החיוך הממיס של שניהם..) ועוד הרבה דברים... בקרוב החברה שלי גם תבוא פשוט היא לא ליד המחשב....) וזהו אני חושבת...