היי אני חדשה...

LIRONSH100

New member
היי אני חדשה...

היי קוראים לי לירון ואני אוהבת את בון ג'ובי כבר די הרבה זמן ... אני בת 17 ובי"ב.... ויש לי חברה שהיא בת 23 והיא מגיל 10 מעריצה אותם ומחכה שהם יגיעו לארץ (באמת הגיע הזמן כבר!!!) אני והיא שמנו לב גם לזה שגון או בכינוי שאנחנו המצאנו לו בון בון (מבונבנירה) לג'וני דפ (או בכינויו ג'ון ג'ון...) למשל שניהם שמם האמיתי הוא ג'ון, שניהם בני 43, שניהם גורמים לבנות את אותם הרגשות... שניהם צריכים להיות פה כבר בארץ... שניהם די דומים בחיוך (החיוך הממיס של שניהם..) ועוד הרבה דברים... בקרוב החברה שלי גם תבוא פשוט היא לא ליד המחשב....) וזהו אני חושבת...
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo6.gif

חח אהבתי תהשוואה אני גל ..גם יב'.. ותאמת..לצערנו לא נראה לי שהם יבואו לארץ מתישהו חח גם חברה שלי קוראת לג'ון בונבון גו'בי ברוכה הבאה :)
 

Bad Medicine

New member
ברוכה הבאה!

אני שיר! נעים מאוד!! ו...את יותר ממוזמנת להישאר!
 

mikeys barking

New member
אלוהה! D:

אחח ג'ון וג'ון
*סקסאפילמטורף* שחר, בת 15 ממודיעין, נעים להכיר ^^ איך הגעת לפורום? D:
 
איכ! לא!!!!

אסור להשוות בין ג'ון לג'וני דפ!!! תתביישי לך!!!!
[והיי, ג'וני דפ לא כזה חתיך.. ג'ון יש רק אחד ואסור להשוות בינו לבין אף אחד!
] ברוכה הבאה בובה!
אני חגית, גם אני בת 17 ומי"ב..
השתלבות מהירה ומהנה
 

LIRONSH100

New member
מהההההה????????????????????????????

חגית ג'וני דפ הוא אחד מהאנשים הסקסים בעולם... (בון בון והוא תופסים יחד את המקום הראשון....) ואני פשוט חיפשתי פורום על בון ג'ובי בתפוז אז זה ישר הביא את זה...
 
מה אמרתי?../images/Emo6.gif

תהיי פה, לא אמרתי שום דבר נגד זה. לדעתי יש אנשים יותר יפים מג'וני דפ.. זה כמו שאני חושבת שבראד פיט מכוער ומיליוני בנות חושבות שהוא כוסון... לא התכוונתי להעליב..
 

LIRONSH100

New member
חגית הגבתי גם לך וגם לשחר...

וזה מאוד קשה למצוא מישהו יותר יפה משני הג'ונים... והאמת גם אני חושבת ככה על בראד..... ולא נעלבתי .... וזה בסדר שלך יש טעם אחד ולי אחר אחרי הכל יש כאלו שלא יכולים לסבול רוק ולעומת זאת אני שמאוד אוהבת רוק.... אני לא שמה בפול ווליום מתי שיש את בון ג'ובי בהסעה שלי (אני לומדת מחוץ לעיר כי הבית ספר בעיר שלי גרוע..) אני ועוד חברה שומעות פשוט בMP על פול ווליום ולא שומעות את הגועל נפש של הערסים....
 
לדעתי

צריך להציע חוק: הוצאה להורג עם שירים של ערסים! זה יכול להועיל
וזה סבבה. יש מישו יותר חתיך מג'וני דפ... למשל, צ'אד מייקל מוריי שבשמחה הייתי מעלה חיוך על פניו. רק חבל שיש לו חרא אופי..
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifחח../images/Emo6.gif

לא יותר פשוט להוציא חוק- הוצאה להורג של ערסים?
צ'אד חתיךך
 

mikeys barking

New member
../images/Emo45.gif*נדחפת לשיחה*

הערסים באוטובוסים עם המזרחית המגעילה שלהם S: הם ממש חצופים, כאילו שהם לבד באוטובוס >> אני מבקשת מהם לכבות, שיתמודדו :/
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifואי זה הכי מחרפן חח

ועוד הכי גרוע שהם שרים יחד עם השירים המדהימים האלה
 

inbal287

New member
אומייגאד *בקול הכי פאקצי שיש*

[ועכשיו ברצינות] ג'וני דפ לא כזה שווה!?!?!?!?!?! ג'וני דפ, לא. כזה. שווה. בדיקת ראייה?
. [סתם נו, הכל בהומור... פשוט אני באמת לא מבינה איך אפשר להגיד שג'וני לא כזה שווה... הוא כ"כ... סקסי... גרר...]
.
 

mikeys barking

New member
../images/Emo99.gif

חוץ מזה שהוא פשוט שחקן נהדר, איך שהוא נכנס לדמויות זה מדהים
ובככל, ג'וני דפ עם טים ברטון זה שילוב מנצח
^^
 
*שיעול*

סלחי לי, אולי אני עיוורת..
מה כן שווה בו?
הוא ממש לא הטעם שלי..
 

LIRONSH100

New member
אולי לא הטעם שלך אבל...

לפחות של רוב בנות כדור הארץ בהחלט כן... ונעזוב את זה כי כאן זה פורום בון ג'ובי ולא ג'וני דפ שכרגע מחפפש מנהלות חדשות כי מיצי וניקול עזבו (אם לא הבנתם אז אני גם שם....)
 
הבנו הבנו..../images/Emo3.gif

רוב הבנות בעולם חושבות שגם בראד פיט כוסון ושטום קרוז "מעלףףףףףףףףףףףףףף".. טום קרוז גמד מכוער ובראד פיט.. טוב, עליו אין לי מה להגיד... |מסמיקה|
 
למעלה