היי אני חדשה

היי אני חדשה

בערך חדשה ,הייתי פה בתחילת ימיי הפורום ועזבתי אבל עכשיו חזרתי , אני צריכה בבקשה תמונות ספויילריות של כל השחקנים חוץ מתמונות של הראשיים ( פדה ופלוריי ונות שלהם אני לא צריכה. תודה מראש יעל
 
ברוכה הבאה ../images/Emo187.gif../images/Emo15.gif

 

Hen m

New member
../images/Emo36.gif"המשרת"../images/Emo26.gif<-ני"שנ"וש

"המשרת"-18 משרתים מתמודדים על משרה אחת, להיות המשרת הבא בבית משפחת פריצנוולדן, מי יעוף? מי ישאר? ומי יזכה במשרה החלומית? ומה תגיד מהרסיינטה על זה שהיא באה מתרבות זרה? והאם נזכה לחיוך מדפלינה? ומה בכלל חושב צבדרו על המעבר לקבוצת הבנות כל זאת בפרק הבא של, השגריר! חלאסססססססססססססססססססססס אני לא מצליח לקרוא שומדבר בפורום
זה מעצבן נורא!!! תפסיקו לחפור כל כך!
 

la reputa madre

New member
../images/Emo19.gif../images/Emo29.gifתקשיבי...

דבר ראשון..אני זוכרת אותך@@ דבר שני לא יהיה פה אפחד בשעה הזאת...הגיל הממוצע פה יותר קטן מבפורום המורדים ולא תמצאי פה יותר מדי אנשים בשעה כזאת של יום לימודים..אני ממליצה לך ללכת בינתיים לאתרים....לרשמי וכו'.. ברוכה השווה לפורום! אדוה.
 
למעלה