SuPeRsNoBa
New member
היי אני חדשה פה!
אלהן כולם! אני רותם בת 16 ואני נורא רוצה לקבל קצת עזרה... ראיתי את התמונות של העוגות המדהימות האלה... וחוץ מזה שאני ממש מעריצה אתכן! זו אומנות מדהימה בעניי! רציתי לבקש קצת עזרה... יש לי חבר שאני נורא אוהבת ואני מכינה לו כל מני דברים נורא טעימים... (הדבר האחרון הכנתי לו קרמבו פסיפלורה עם זיגוג של רוטב פסיפלורה וכבוד גדליה אחד וניל אחד פסיפלורה ליד ויצא מדהים!) אני נורא טובה במטבח ואין לי בעייה, אבל רציתי ללבקש אולי תוכלו להדריך אותי מא' ועת ת' איך להכין לו עוגה מיוחדת עם הדבר הזה שאתן עושות זה נראה כמו מרציפן או משהו כזה... וזה מדהים! בבקשה עזרה?
אלהן כולם! אני רותם בת 16 ואני נורא רוצה לקבל קצת עזרה... ראיתי את התמונות של העוגות המדהימות האלה... וחוץ מזה שאני ממש מעריצה אתכן! זו אומנות מדהימה בעניי! רציתי לבקש קצת עזרה... יש לי חבר שאני נורא אוהבת ואני מכינה לו כל מני דברים נורא טעימים... (הדבר האחרון הכנתי לו קרמבו פסיפלורה עם זיגוג של רוטב פסיפלורה וכבוד גדליה אחד וניל אחד פסיפלורה ליד ויצא מדהים!) אני נורא טובה במטבח ואין לי בעייה, אבל רציתי ללבקש אולי תוכלו להדריך אותי מא' ועת ת' איך להכין לו עוגה מיוחדת עם הדבר הזה שאתן עושות זה נראה כמו מרציפן או משהו כזה... וזה מדהים! בבקשה עזרה?