היי , אני חדשה כאן
M m i c h a l i New member 20/10/04 #4 ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif נשמח אם תספרי מעט על עצמך ונוכל להכיר אותך טוב יותר WELCOME
ח חרוזית היחידה New member 20/10/04 #6 ושוב בוקר טוב ../images/Emo42.gif "רק על עצמי לספר ידעתי" אני אמא לשני ילדים הגדול חייל ,והבת בכיתה ט' גרה בבירת הנגב (יש כאן דרומיים נוספים? ) ונתראה בהמשך , יום טוב ומוצלח לכולכם
ושוב בוקר טוב ../images/Emo42.gif "רק על עצמי לספר ידעתי" אני אמא לשני ילדים הגדול חייל ,והבת בכיתה ט' גרה בבירת הנגב (יש כאן דרומיים נוספים? ) ונתראה בהמשך , יום טוב ומוצלח לכולכם