היי אני חדשה כאן .... ויש לי שאלה

סיון26

New member
היי אני חדשה כאן .... ויש לי שאלה

אני ובעלי לעתיד נוסעים בעוד שבועיים לחופש בקפריסין בפאפוס ורציתי לקבל קצת המלצות לגבי אפשרויות בילוי כגון: מסעדות טובות, משהו ספורטיבי ועוד.
 

אלדד(מ)

New member
פאפוס לא גדולה... מסעדות טובות

בכל העולם מוצאים כך: (לדעתי) 1. עוצרים על יד מסעדה מלאה באנשים ומקשיבים... אם השפה המדוברת ע"י רוב הסועדים היא המקומית, רוב הסיכויים שהמסעדה טובה. 2. נכנסים לחנות של מקומי ושואלים על מסעדה טובה, כזו שהוא אוכל בה- לא התיירים. כל מקומי מעריך תיירים "מביני ענין" כאלה שרוצים להיות כמו המקומיים. גם אני לוקח אורחים שלי למסעדות טובות- אבל פשוטות. 3. לא להתקרב למסעדות שמומלצות בספרים כמו "מישלן" או "לונלי פלאנט". ייתכן שהאוכל יהיה טוב, אך המחיר וודאי יועלה פי 2 לפחות מיד לאחר הפרסום בספר. 4. לא להכנס למסעדות שאתם רואים בהם שולחנות ארוכים שסביבם 40 תיירים שמדריך/מלווה קבוצה מנצח עליהם בשירת "הבה נגילה", או קבוצה שהמשותף לה הוא אינסוף כוסות בירה מלאות. גם כאן ייתכן והאוכל יהיה סביר, אך עד ש 2 המלצרים המיוזעים המסכנים שמתרוצצים סביב השולחנות יגיעו אליכם תוכלו לבקש ארוחת ערב אם הגעתם לארוחת צהריים. מזל שאתם בלי ילדים (בינתיים). כשתגדלו ויהיו לכם זבי חוטם מתרוצצים סביבכם אשלח אותכם רק לסניף מקדונלד הסמוך או לפיצריה הקרובה. מה שישכנע אותם לאכול אתכם במסעדה מקומית בפאפוס יהיה ההסבר הפשוט (והנכון!) שסופלאקי הם פשוט שיפודים, ושבכל המסעדות למדו שצריך להכין גם צ´יפס לזרים שבאים עם ילדים מהארץ ההיא שלחופו המזרחי של הים התיכון. ובקשר למשהו ספורטיבי... רחוק ממני. גם להוריד את הזבל לפח בחצר אני נוסע עם האוטו. אבל יש לי רעיון: קומו בשעה 5:00 בבוקר גם כשאתם בחופש ורדו לחוף. תמיד תמצאו עוד כמה
כמוכם שעושים ג´וגינג, או יוצאים לשחיה קצרה של 5 ק"מ לפני ארוחת בוקר של דגנים וחלב. סביר גם שמגרשי הטניס יהיו תפוסים כולם מ 04:00 בבוקר, אז הרשמו כמה ימים מראש ואז יש לכם סיכוי לקבל מגרש ל 1/2 שעה בשעה 14:00, כאשר בחוץ 32 מעלות ו 120% לחות. חופשה נעימה. ואל תשכחו להגיד יָאסוּ (שלום), אֵפחֵריסטוׁ (תודה), פַרָקָלוׁ (בבקשה). מים זה נֵרו, בירה זה בירה וקפה נשאר קפה גם ביוונית. חָרטָה זה לא מה שאתם חושבים- זה להתראות... ועכשיו ברצינות: ביריד התיירות האחרון היו המון נציגים מקפריסין, ובכלל הקפריסאים החביבים מאד מתאמצים להפוך את ארצם הנחמדה לאתר יעד לישראלים. בנציגות של ארגון התיירות הקפריסאי שנמצאת בקומה ה-14 במגדל דיזנגוף סנטר (דיזנגוף 50, תל אביב), טל´ 03-5257442 ישמחו לתת לכם חומר כמו ה Cyprus Travellers Handbook ועוד.
 
למעלה