היי.. איך כדאי לשווק סדנאות לימוד?

היי.. איך כדאי לשווק סדנאות לימוד?

שלום שלום לכולם... מזל-טוב על הפורום... ולשאלתי... אנחנו קבוצה של סטודנטים אשר מקימים בצורה עצמאית סדנאות לימוד לתלמידי תיכון (בהדרכת סטודנטים...). קהל היעד הוא כמובן מצד אחד תלמידי בתי הספר (בכיתות י´-יב´) ומצד שני ההורים של התלמידים הנ"ל שצריכים לדעת על הסדנאות. (תקנו אותי אם אני טועה). באיזו דרך כדאי להתחיל לפרסם את הסדנאות?... להתמקד בבתי-ספר... פליירים....? אשמח מאוד לשמוע הצעות כי אנחנו די חסרי אונים בנושא.. תודה לכם ביי :)
 

danchen

New member
רעיון קטן אחד

א. אתה לא טועה - הילדים הם שאמורים להגיע לשיעורים אבל ההורים אלה שמשלמים ועושים בהרבה מקרים את החלטת הקניה (במקרה זה רכישת השירות) ולכן צריך לפנות גם אליהם. הצעה - נסו לגייס את הנהלות בתי הספר התיכוניים בהם אתם רוצים לפעול. יכול להיות שהתמיכה שתקבלו מבית הספר, אם תשכנעו אותו בצדקת פעילותכם ובחיוניות שלה וכמה היא יכולה לעזור לתלמידים ולבית הספר כמובן, הדחיפה שלו באמצעות המורים שלו, פעילויות משותפות ואולי אף שילוב התוכנית שלכם במסגרת פעילויות של בית הספר תהיה הזרוע השיווקית הכי טובה שתוכל לדמיין. באופן דומה ניתן להתקשר עם מתנסים אזוריים... תחשבו על זה.
 
הייי. תודה...

באמת עלה לנו רעיון דומה... באמת לדבר עם מנהלות בתי ספר כאן באזור.. ולנסות "לגנוב" כמה דקות מזמן שיעור כדי לדבר 2-3 דקות על הסדנאות בכיתות.. (כמובן צריכים להתחיל בשיכנוע המינהלות...יתרונות וכו´ כמו שציינת). חשבנו להפעיל "סדנאות עזר" שיהיו פעם בתקופה בתוך בתי הספר בחינם.. סדנא חד פעמית כזאת להשלמת החומר וכיוצ"ב... ושם התלמידים יקבלו בדיוק את ההרגשה של הסדנאות.. (בחינם כמובן).. תודה על ההצעה! נשמח לשמוע רעיונות.... להת´
 
למעלה