היי! איזה יופי לגלות את הפורום הזה!

hemmlin

New member
היי! איזה יופי לגלות את הפורום הזה!

בתור אחד שחולה על מוזיקה באופן כללי ולא נאמן לאף להקה או אמן באופן מיוחד, דילן הוא היחיד שקרוב ללהיות יוצא דופן! אני פשוט מאוהב בדילן ורק לאחרונה התחלתי ברכישה מאסיבית של האלבומים שלו והתחלתי להכיר אותו באופן רציני, אבל האמת שיש לי גם שאלה לשאול, לא כ"כ שאלה על דילן אלא על אחת ההשפעות שלו... קבלתי מתנה אלבום אוסף חמוד ומעניין של Woody Guthrie, עכשיו זה די ברור שגת'רי הוא השפעה על דילן, הוא השפעה על כל אמן פולק שהוא באופן כזה או אחר, אבל ראיתי שחלק פה קראו פה את הביוגרפיה שדילן פרסם לא מזמן ורציתי רק לדעת, דילן מזכיר אותו שם? או באיזשהו מקום? מאוד מעניין אותי לדעת מה דילן אמר עליו ופורום זה תמיד מקום טוב לשאול!
 

Chocoholic

New member
ברוך הבא


סחטיין על האוסף של וודי... בוב בהחלט מזכיר את וודי בספרו, אתה יכול לקרוא על כך בביוגרפיה של וודי שהעלתי לפני כשבוע לפורום (ובתקווה שבקרוב יהיה מסמך מסודר על זה במאמרים). הוא מדבר על פגישותיו עם וודי בבית החולים, הוא מספר על איך הוא שמע לראשונה על וודי ושיריו ועל איך הוא הרגיש כששמע לראשונה את וודי שר. הנה אתר נחמד שמכיל מידע על הקשר בין וודי ובוב; כאן אתה יכול לשמוע שיר שבוב כתב לוודי (בנוסף ל Song To Woody מהאלבום הראשון) והנה המילים.
 

hemmlin

New member
תודה!

אם לא הייתי מפספס את האלבום הראשון וודאי לא הייתי מפרסם את השאלה הזאת... האוסף בהחלט מעולה! לחשוב שהוא נקנה ב10 שקלים חנות יד שניה, הקלטות ישר מהתקליט זה נשמע אותנטי כ"כ שבא לך לבכות מהתרגשות! אני אולי בקיא מאוד בחומרים של דילן(גם לא הכל, לצערי עוד לא שמעתי הכל אם זה בכלל אפשרי) אבל בביוגרפיה שלו אני ממש לא שולט ככה שלא היה לי מושג על כל מה שספרת, אבל שמעתי את הטקסטים הגיטרה והמפוחית והיה לי ברור שיש איזה קשר לדילן, זה אותו סטייל... בכל מקרה אני אשמח להמשיך להסתובב פה בפורום :)
 
למעלה