הייתה הופעה חייתית

ס מהשבק

New member
הייתה הופעה חייתית

אתמול (20.8) הייתה הופעה חייתית והקמבאק של הדג שבק היה אדיר (חיכיתי להופעה כזאת מאכזיב)!!!!! אני מחכה כבר להופעה הבאה וכמובן לסרט!!!!! (למי שתהה- אני זה ס' מהחולצות המיוחדות של שבק"ס!!!!!)
אני חדש פה בפורום (ובכלל בתפוז) אז אני מקווה שאני ישתלב פה ויפציץ בהודעות (ענייניות כמובן)!!!!!
 

vc15

New member
ברוך הבא אחי!!

אני מאמין שכולנו כבר מחכים להופעה הבאה!.. והסרט אמרו שיוצא באוגוסט (עכשיו!!) אז לא יודע.. בקיצור דבר אחד אני יודע!!! שבק אחרי ההופעה הזאת אירגנו לעצמם עוד עשרות מעריצים (ואני אומר עשרות רק כדי לא להגזים)!! פשוט אנשים התאהבוווו!!! ואני יודע כבר רק מחברים שלי וכמה בנות שהכרתי שם שיש עוד 5 אנשים חוץ ממני להופעה הבאה של שבק!.. היה טירוףףף!!
 

Cheat 2 Win

New member
הופעה מרושעת

שבק עלו, שמו אותי בעננים, ולפני שהספקתי להגיד "ש-ב-ק-ס" - הם ירדו. זה פשוט היה נורא, איך אפשר להוריד את שבק אחרי שעה וחצי? איך אמן שמכבד את עצמו מסוגל לעלות לבמה אחרי שבק? זה היה פשוט מרושע. עשה חשק לעוד, שבטח לא יגיע בכלל. אני פשוט צמא להופעה של שבק נטו. בלי ילדות קטנות שעומדות על הגדר בלי להכיר שיר אחד כי הן מחכות לסימפל פלאן ובלי אורחים. רק שבק, זה מה שאני צריך. וה' יודע מתי, ואם בכלל, נזכה לראות את זה..
 

vc15

New member
ווע ווע אחי.. אתה לא כל כך אופטימי אהה?!

שבק עוד יתנו לנו בראש בהופעות כמו שרק הם יודעים לעשות בעזרת ה'! אחי.. הייתי הופעה בת זונה! והיו ועוד יהיו יותר טובים ממנה בדוקקקק!!!
 
לצ'יט 2 ווין

מה שלומך ג'ינג'י? מזדהה לגמרי עם מה שכתבת. ראיתי אותך בטלוויזיה בתוכנית אילתור של אדיר מילר, נראה לי היית שורה אחרונה או משהו כזה, אבל בכל זאת בלטת. יאללה, ניפגש בהופעה הבאה של שב"ק
 

Cheat 2 Win

New member
שורה אחרונה?

אצל אדיר מילר הייתי בשורה ה-2 :) בטח נפגש.. חיפשתי אותך בקהל, לא ממש מצאתי. פעם הבאה תגיד שלום!
 
לא הייתי בהופעה - אידיאולוגית

אני לא מגיע להופעות תחת חסות של רשת סלולרית, זה כל כך לא שב"ק ס' להופיע במסגרת כזאת. מה שאני משלם, שיגיע ללהקה שלי, ולא לרשת הסלולרי שלי. הכי גרוע שהגעתי זה היה לניצנים 04 של חברת הקולה המפורסמת. שם, נתנו כבוד למוזיקה, למרות שהכניסה הייתה תכל'ס בחינם. ואגב, גם מבחינת אנשים, אבטחה וכד' - היה קהל יפה ואנשים נפלאים. היה כייף גדול.
 

Cheat 2 Win

New member
שמע

גם אם שבק יופיעו תחת חסות החמאס, זה לא ימנע ממני לפספס את זה.
 
מסכימה לגמרי!!

שיגע אותי כל הילדות שנעמדו על הגדר כמו מפגרות לא יודעות מילה אבל מחכות לסימפל פלאן!!! פאק תפנו מקום שסימפל פלאן יעלו תבואו מה אתן ניתקעות לי?!?!?! ובלי כל קשר הייתה הופעה פיצוץ!!! אני ממש נהנתי וזאת הייתה הופעה ראשונה שלי של שבק בהרכב מלא!!!!! ג'יימס הסקסי עלה רק בבוקסרים!!
כמובן שזה שהדג נחש עלו איתם רק שיפר את ההופעה וממש התבאסתי ששבק לא עשו בסוף את הפיזמון של באים מיבנה...! אבל אין על מה לדבר!!!! מישהו הצליח להשיג מגבת או משו?! ודרך אגב אני ממש ממש ממש רוצה חולצה אז כמה זה עולה ומתי אני יכולה להיפגש איתך (ס מהשבק) ולקנות?!
 

vc15

New member
למה לא באת לאיפה שהייתי?!

היה מטורףףףף!!! אני הייתי שורה שנייה כי הבאתי לאיזה ילדה שדחפו אותה שמה את המקום שלי, מסכנה! וכושלאמא של מי שתפס לכל מי שבא לשמוע שבק את המקום!!! שסימפל פלאן האלה ימותוו!!!.. זין עליהםם!!!.. אבל על הזין.. שבק היו אדיריםםםםם!!
 
ניסיתי תאמין לי שניסיתי

התחלתי להיכנס באמצע ההופעה של היהודים לתפוס מקום ושהיהודים גמרו היה יותר קל אבל באיזה שלב אנשים התחילו לצרוח עליי מה את נידחפת ואני כזה טוב טוב והמשכתי להיכנס פנימה וראיתי אותך במסכים מלא פעמים!!!! אבל הגעתי כזה די מקדימה ועמדתי מול פלומפי! :) בקיצור היה אדיר!!!!!! ונרא את כולם עוד פעם בהקרנה החגיגית של הסרט שאמור לצאת באוגוסט ואוגוסט עומד להיגמר (לצערי) אז נקווה שזה יקרה בקרוב! :)
 

vc15

New member
ואללה?!

אני מי שדיבר איתי כאפה לראש! זין שלי שבשבק אני לא יעמוד בדיוק איפה שאני רוצהה!!! חח ובכלל לא ידעתי שראו אותי במסכים.. אני כולי הייתי בענניםם!!! ואללה מי שהיה רואה אותי היה רואה חולה נפשש!1 חחח ואללה היית באה אומרת שלום.. זין על מי שאומר לי לא לעבור!!!.. הייתי נחמד לאנשים עד שבק!.. (ת'אמת שגם בשבק הייתי נחמד, אבל רק לבנות!!) בן אחד שחושב שהוא דוחף אותי מקבל מרפק לצלעות!
 
זהו שאצלי זה לא ממש עובד...

אם הייתי צורחת עליהם בחזרה הם היו מורידים לי כאפה והייתי גומרת בתל השומר....הם היו ענקיים ככה שנאלצתי להסתפק כזה די מקדימה מול פלומפי אבל עדיין היה אדיר!!!!!!!!!!!!!!!! ודרך אגב מתי יוצא הסרט והקליפ של מלחמה שידור ישיר!?
 

ס מהשבק

New member
לבום קרנבל ולכל מי שחפץ

אנחנו כרגע חושבים על מכירה של חולצות (אבל שוב- חושבים ומקווים שיצא לפועל) אנחנו (כל האותיות) מהקריות כך שאם נעשה חולצות אנחנו מקווים שזה יגיע אלייך בהקדם (דברי איתי בהמשך לעוד פרטים)!!!!! וסתם לידע כללי הצטלמנו עם דוידי!!!! חיכינו למישהוא מהם מאחורי הקלעים ופגשנו אותו והצלמנו איתו ואחר כך דיברנו עם שבקי!!!!! בקיצור ההופעה הזאת הייתה ענקית (חוץ מהילדות הנדחפות האלה)!!!!! כמובן שכל מי שרוצה חולצה יכול כרגע לשלוח לי ה"פ (ואנחנו ננסה לארגן בהמשך)!!!!!
 
טו-אוב!!!

איפה היו בכלל המאחורי הקלעים?! איזה כיף לכם שהצטלמתם איתו!!! הוא ממש חמוד! :)
 

kombinaizer

New member
אני חושב שהיה מצויין

אז נכון, ילדות בנות 14 בשפע. אז נכון, הופעה קצרה. אז נכון שהיה חם. אבל השבק עשו את העבודה, שכחתי כבר כמה הם טובים והם טובים. היה מהנה ביותר, מי יתן ונזכה לעוד הדג שבק.
 

vc15

New member
אחי זה ההופעה הכי ארוכה שהייתה לישראלים!!

ההופעות היחידות שהיו יותר ארוכות מהם זה ליידי גאגא וסימפל פלאן וקייזר צ'יפס! אז רק שתדע הייתה הופעה יחסית ארוכה!.. ויותר מזה.. ההופעה שלהם שהייתה ברידינג 3 לא מזמן הייתה שעה וחצי! בדיוק כמו ההופעה הזאת!! בכל אופן אני נהנתי בטירוףףף!! ובכלל אני לא יודע איך נראה שעון בהופעות שלהם!.. אני כולי בעננים!.. העיקר הם עלו והיה שמח!!
 
לכל מי שמתלונן על הילדים שהיו שם.

סימן שאתה מזדקן #92: אלו שקראת להם "ילדים" בהופעות של הלהקה האהובה עלייך, מתלוננים על ריבוי ילדים בהופעות.... אני בן 27. פעם הייתי הילד הצעיר ביותר בהופעות של שב"ק, היום אני בד"כ המבוגר ביותר (שעדיין מתלהב כמו ילד). ככה זה בחיים, העיקר המוזיקה.
 

kombinaizer

New member
לא התלוננתי על ילדים שבאו לשבק

להפך, עזרתי להם להכנס לשורות הקדמיות. התלוננתי על שלל מעריצות סימפלאן.
 
למעלה